OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till en värderingsstyrd organisation
Till den här rollen söker vi dig som är kommunikativ, organiserad och har ett stort intresse av offentlig sektor. För att lyckas med arbetet krävs det att du är metodisk och strukturerad i ditt sätt att arbeta, är flexibel och snabbt kan skifta fokus när arbetet kräver det, du har sinne för detaljer och vana av att granska dokument.
Tjänsten är stationerad till huvudkontoret i Danderyd.
Beskrivning av tjänsten
Dina arbetsuppgifter innebär att
- Systemförvaltare för företagets CRM-system, utveckla funktionalitet med ansvar för kontakt med leverantör vid utvecklingsuppdrag och supportärenden
- Registrera affärsmöjligheter i kundvårdssystem och uppdatera information under anbudsprocessens gång
- Bevaka, sammanställa och skicka ut nyinkomna upphandlingar
- Ansvara för avtalshanteringen nya avtal och förlängningar av pågående avtal, säkra signering av VD/firmatecknare samt samordning med våra kommuner och beställare
- Bevaka, sammanställa och skicka ut frågor och svar i pågående upphandlingar
Kvalifikationer
- Utbildning eller längre arbetslivserfarenhet inom relevant område
- God IT- och systemvana och känner dig trygg med att sätta dig in i nya system
- Har kunskap om Lagen om offentlig upphandling, (LOU)
- Har goda kunskaper i Excel och Microsoft Office-paketet.
Tjänsten är tillsvidare och på heltid (inleds med en provanställning). Tillträdesdatum enligt överenskommelse.
Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag!
Du vill arbeta på en arbetsplats där du tillsammans med ditt team kan göra skillnad och ert engagemang uppskattas. Det är av största vikt att du brinner för administration, koordinering och hantering av anbud och avtal. Tjänsten är en supportande funktion och kräver att tycker om att hålla en hög servicegrad och stöd till regionledningar inom alla våra segment.
Det här kan vi erbjuda dig
- Jobba med något som gör verkligen skillnad för andra - var med och skapa ett hållbart samhälle
- Interna utbildningar
- Utvecklingsmöjligheter i en framtidsbransch som växer snabbt
- Karriärvägar
- Personalförmåner
- Trygga anställningsvillkor
- Digitala arbetsverktyg
- Ambitiöst & strukturerat kvalitetsarbete
- Platt organisation med korta beslutsvägar
Om Attendo
Attendo är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 24 000 medarbetare. Mångfald värderas högt, vårt arbete ska stärka individen och vi arbetar för att ge utmärkt service både till våra kunder och kollegor. Attendo verkar i en platt organisation och är en trygg arbetsgivare, med kollektivavtal, avtalsförsäkringar och det finns stora möjligheter att göra karriär.
Vi går igenom ansökningarna löpande.
Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch!
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Åhs
+46 (0) 31 333 54 85, +46 (766) 471607