OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Forenede Service är Nordens största familjeägda servicekoncern med verksamhet i Danmark och Sverige. Vi är en del av den danska Forenede-koncernen och har varit etablerade i Sverige sedan 1998 där vi idag har cirka 1300 medarbetare. Att vara ett stort företag med det lilla familjeföretagets anda är viktigt för oss. Vi må vara ett ledande serviceföretag, men vi har inte glömt de värderingar som har tagit oss dit vi är i dag - närhet till kunden och närhet till våra medarbetare. Vi är ett företag där man bryr sig om varandra och där trivsel och engagemang är i fokus. Hos oss är alla jobb lika viktiga och vi står stadigt i vår ambition att städa, putsa fönster och arbetsplatsservice i allmänhet. Samtidigt kan vi erbjuda dig ett storföretags möjligheter till kompetens- och karriärsutveckling.
Om rollen
Vi söker nu dig som vill arbeta i en nyckelroll med möjlighet att påverka och vara delaktig i företagets strategiska affärsprocesser. Du är noggrann, mycket god kommunikatör och har så klart sinne för affärer.
Du vill bidra till företagets tillväxt och affärsmål genom att projektleda anbudsteam med vinnande strategier och självständigt administrera anbuden – men såklart också genom din personlighet. Du är en person som vill göra skillnad!
Som Projektledare är du processägare för samordningen av försäljningsprocessen och arbetar självständigt med att producera säljande texter och anbudsmaterial men i nära samarbete med Kalkylerare och Affärsområdeschefer. Med dina mycket goda kunskaper inom LOU och offentlig upphandling kommer du analysera och komma med lösningar som stödjer kloka beslut.
Du fungerar även som centralt affärsstöd, såväl internt som i möten med kund där du tillhandahåller professionell och serviceinriktad support i affärs-, anbuds-, förhandlings- och avtalsfrågor.
Vi erbjuder dig en plats mitt i hjärtat i ett av Sveriges största tjänsteföretag. Kulturen är kommersiell, professionell och inkluderande. Vi drivs av en gemensam passion för försäljning och affärer där inställningen är att vi vinner och förlorar som ett team.
Försäljningsteamet som du ingår i har ett brett samarbete med många personer inom företaget och därför söker vi en person som har följande förmågor:
Kommunikativ – Du måste på ett tydligt sätt kommunicera och sälja in dina strategier och anbud till de som tar beslut.
Social – Vi har högt i tak på vår arbetsplats och skrattar mycket tillsammans.
Analytisk – Du vänder och vrider på olika förutsättningar för att hitta bästa lösningen.
Kreativ – Du letar alltid lösningar framför problem.
Affärsdriven – Du brinner för att göra en bra affär och du kan arbeta mot uppsatta mål.
Noggrann – Du är en noggrann person som gärna grottar ner dig i de anbudsunderlag som kommer in från våra potentiella kunder. Men det är precis lika viktigt med noggrannhet i administrationen av våra affärssystem.
Flexibel – Du kan snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter och du är bra på att både lyssna och tala.
Teamorienterad – Du sätter laget före jaget.
Kvalifikationer
För att lyckas i rollen måste du har sinne för detaljer och aldrig lämna något åt slumpen. Du gillar att arbeta strukturerat i affärsprocesser.
Det är meriterande om du har erfarenhet inom Facility Management eller B2B-tjänstesektor, antingen som leverantör eller beställare inom offentlig verksamhet.
Vidare tror vi att du har;
• Mycket goda kunskaper inom LOU och den offentliga upphandlingsprocessen
• Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Grym på layout och presentationsteknik
• Förstår vikten av dialog och kommunikation
• Några års erfarenhet av offentlig försäljning
• Starka kunskaper inom projektledning
Vi erbjuder både friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och möjlighet till bil. Att du trivs på din arbetsplats är mycket viktigt för oss – vi arbetar tillsammans i både med och motgång.
Tjänsten är heltid och placerad i Malmö. Vi har kollektivavtal och tillämpar provanställning. Vid frågor om tjänsten, kontakta då vår Kommersiella chef Ann-Charlotte Ekwall på ”acek@forenade-service.se”. Tillträde enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Kontaktpersoner på detta företaget
Serviceledare Lena Jarleberg
Seerviceledare colette Menot
023-16624
073 688 80 89
HR-chef Linda Rosqvist
040 601 81 50
0736 88 80 18
Operativ Chef Lena Berntsson
0736 888003
Serviceledare Lena Jarleberg
040 601 81 50
Driftcontroller Patricia Johansson
0736 88 80 18
Serviceledare Pia Bocander
040 601 81 50
0736 88 80 22
Serviceledare Lena Jarleberg
040 601 81 50
0736 88 80 12
HR-chef Linda Rosqvist
040 601 81 50
0736 88 80 18