OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du personligen kommer att utvecklas? Välkommen till Humana.
Humana Individ och familjs anbudsteam söker nu en engagerad, kreativ och strukturerad anbudsansvarig.
Om rollen
Som anbudsansvarig kommer du att projektleda, skriva och lämna in anbud i offentliga upphandlingar, både ramavtal och driftentreprenadavtal.
Humana utför insatser inom bl.a. HVB, stödboende, öppen vård, äldreomsorg, familjehem och LSS-verksamhet.
Som anbudsansvarig ingår du i ett anbudsteam med sex medarbetare. Du arbetar självständigt men vi har en stark kultur av nära samarbete, stöd och gemensamt lärande.
Som anbudsansvarig utgör du ett viktigt stöd och supportfunktion för våra verksamheter, bl.a. tolkning av avtalsvillkor och avtalsföljsamhet vid uppföljningar.
För denna tjänst krävs:
- mycket goda kunskaper i texthantering (Google Document)
- att du kan hantera data (Google kalkylark)
- at du kan skapa grafiskt material (Google Presentationer)
- en naturlig känsla för administration, struktur och ordning
- vana av att arbeta med deadlines
- mycket goda kunskaper i svenska språket, kunna uttrycka ett skrivet budskap kortfattat och kärnfullt
- intresse av omsorg, i synnerhet äldreomsorg och LSS-verksamhet
- vilja att lära sig nytt och följa utvecklingen inom vårt område
Det är även meriterande om du har:
- erfarenhet av anbuds- och/eller upphandlingsarbete
- erfarenhet inom vård och omsorg
- juridisk grundkunskap (erfarenhet eller studier) inom relevant område, lagen om offentlig upphandling (LOU)
- kännedom om lagstiftning som våra insatser utgår från (bl.a. SoL LSS, HSL)
Förhållningssätt som krävs för att matcha rollen:
- Att du delar vår vision ”Alla har rätt till ett bra liv”
- Samhällsintresse
- Flexibilitet och förståelse för uppdragets natur där arbetstoppar förekommer
- Förmåga att samverka med medarbetare i olika delar av organisationen
Känner du igen dig? Då hoppas vi att vi får höra från dig!
Övrigt:
Anställningsform: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning
Sysselsättningsgrad: 100%
Arbetstid: Dagtid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm, vid andra önskemål kan placeringsort vara flexibelt
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult