OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anbudsansvarig/Bid Manager med affärssinne.
Söker en driven, affärsmässig och kommunikativ Anbudsansvarig/Bid Manager som brinner för att genomföra goda affärer.
Arbetsuppgifter omfattar bland annat:
Bevaka upphandlingar som annonseras av myndigheter.
Granska upphandlingsunderlag; villkor, risker och möjligheter.
Söka potentiella leverantörer som kan lämna anbud.
Säkerställer att leverantören uppfyller villkor.
Hjälpa leverantören att lämna anbud.
Utöver ovan kan dina arbetsgifter växa även inom administration, där du kan behöva vara behjälplig inom andra områden.
Förväntningar på dig:
du hjälper leverantörer vinna kontrakt inom offentliga sektorn,
är strukturerad, ambitiös, lyhörd, kommunikativ och inte minst serviceinriktad,
har lätt för att samarbeta,
van vid att jobba mot mål och deadlines,
Kvalitetssäkrar dina handlingar,
Din bakgrund:
Det är meriterande om du har bakgrund eller utbildning som Anbudsansvarig/Bid manager,
Du ska kommunicera i det svenska språket flytande,
Du ska ha väldigt god datavana (outlook, excel, word),
B-körkort är fördel,
Vana från offentliga sektorn är meriterande,
Vana från upphandling/anbudsgivning är väldigt meriterande,
Erfarenhet från kommunikativ roll är meriterande,
Anställning:
Tjänsten är på deltid, 50%. Baserad på prestation kan beläggningsgraden ökas.
Anställning inleds med 6 månaders provanställning.
Arbetstiden är flexibel så länge resultat kan presenteras.
För rätt person väntar tillsvidareanställning efter provanställning.
Låter detta intressant?
Skicka in din ansökan då intervjuer sker löpande.
Vid frågor, kontakta Simon Aras, VD, 073-922 31 77, simon@abjlp.se. Besök gärna www.abjlp.se.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.