OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du samhällsintresserad, noggrann och har ett systematiskt arbetsätt? Till SWECO söker vi nu dig som vill ta dig an tjänsten som Anbudskoordinator. Hos Sweco blir du en del av en gemenskap där styrka och nyfikenhet driver dem framåt. Vill du ha kul på jobbet och samtidigt utvecklas? Läs mer om denna möjlighet som Anbudskoordinator hos oss!
OM TJÄNSTEN
I tjänsten som Anbudskoordinator kommer du arbeta tillsammans med sju chefer - specialiserade inom området samhällsanalys. Du kommer ansvara för registrering, uppdatering av status, och hantering av anbudsinformation. Utöver detta kommer du även varje måndag samordna och hålla i anbudsmöten med cheferna med syfte att gå igenom status i varje projekt. Vi söker dig som är noggrann, samhällsintresserad och har ett systematiskt arbetsätt.
Hos Sweco blir du en del av en gemenskap. I relationer mellan anställda och kunder hittar de styrkan, nyfikenheten och lösningarna att komma framåt – både i jobbet och i livet. Tjänsten erbjuder en flexibel arbetsplats genom ansvar, frihet och stöttande kollegor. Hos Sweco är det viktigt att ha kul på jobbet! Du kommer att få en gedigen introduktion och stöttning längst vägen av din närmsta chef och kollegorna i teamet. Du kommer rapportera till Gruppchef för Payroll.
Du erbjuds
- Ett meriterande deltidsjobb hos en internationellt bolag
- Utvecklingsmöjligheter
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Löpande bevaka, registrera, sortera och uppdatera anbudsförfrågningar som kommer in
* Delegera rätt anbudsförfrågan till rätt chef
* Förbereda och hålla i anbudsmöten varje måndag
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på universitet eller högskola med inriktning stadsvetenskap, samhällsplanering, socionomi eller liknande alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
- Kan arbeta varje måndag och ca 2 dagar i veckan
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, då bägge språken används i det dagliga arbetet
- Har mycket goda systemkunskaper
Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande tjänst tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Systematisk
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Hos Sweco får du möjlighet att forma ett hållbart samhälle genom att arbeta i en organisation som tar ansvar och skapar verklighet av visioner. Du får jobba med kompetenta kollegor som brinner för att skapa smarta lösningar. Deras målsättning är att vara den ledande rådgivaren inom energimarknadsfrågor i Norden. Deras starka varumärke, starks organisation och mycket strukturkapital hjälper dem att nå detta mål, men i slutändan är det för Sweco av största att ha det bästa medarbetarna och det bästa teamet inom området.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231