Ängelholmshem söker en kundfokuserad uthyrare med gruppansvar

Arbetsbeskrivning

Ängelholmshem söker en kundfokuserad uthyrare med gruppansvar

Ängelholmshem är ett allmännyttigt bostadsbolag som äger och förvaltar över 3 000 lägenheter. Ängelholmshems helägda dotterbolag Ängelholmslokaler äger och förvaltar offentliga fastigheter åt Ängelholms kommun. Vi är idag 75 medarbetare som arbetar efter våra värdeord öppenhet, omtanke och handlingskraft.

Läs mer på www.angelholmshem.se

Om tjänsten

Vi söker en uthyrare med gruppansvar med stort kundfokus och engagemang till vårt kundcenter. Tjänsten innebär att du koordinerar arbetsuppgifterna inom gruppen och är länken mellan teamet och linjechefen. Du har ansvar för uthyrning inom ett distrikt men hjälper även dina kollegor i andra distrikt när det behövs. Du kommer att arbeta med både befintliga bostäder och nyproduktion och tjänstens huvudsakliga arbetsuppgifter är att hyra ut lägenheter, garage och parkeringsplatser. I det dagliga arbetet ingår även hyresadministration som exempelvis köadministration, hyresavisering och hantering av tillval. Visning av lägenheter och uthyrning av lokaler kan förekomma.

Kvalifikationer

För att vara framgångsrik i denna roll tror vi att du tidigare har arbetat med uthyrning och administration på ett fastighetsbolag. Du har en god förståelse och ett intresse för tjänstens olika delar och har en adekvat utbildning för tjänsten.
I rollen som uthyrare är du en viktig representant för Ängelholmshem och därför kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet. På Ängelholmshem arbetar vi alltid med kunden i fokus och värdesätter därför hög servicekänsla och flexibilitet. Du motiveras av att skapa god stämning bland dina arbetskamrater och att driva arbetet i gruppen framåt för att hitta nya, effektivare arbetssätt. Du arbetar bra under stress och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.
Har du kunskaper i Vitecs fastighetssystem (Hyra, Nova och Portal) ser vi det som extra meriterande. Flytande svenska i tal och skrift samt bra kunskaper i engelska är ett krav.

Tjänsten är en fast anställning på 100% och tillträde sker enligt överenskommelse.

I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark by Adecco Group. För frågor kring tjänst eller process är ni välkomna att kontakta rekryteringskonsult Charlotta Rydström via mejl; charlotta.rydstrom@badenochandclark.se, eller på telefon; 042-37 33 38.
Du söker tjänsten via www.badenochandclark.se då vi tyvärr inte kan administrera några ansökningar via epost. Som en del i en kvalitetssäkrad process kommer du eventuellt att få utföra personlighetstester och videointervjuer. Din ansökan vill vi ha senast den 14 april 2017.

Varmt Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanna Ask
08-598 980 20
Linda Dahlberg

Rekryteringskonsult Karin Kling

Anders Jansson
0352608534
Recruitment Consultant Charlotta Rydström
042-37 33 38
Rekryteringskonsult Johanna Andersson
011-19 18 38
Marianne Pettersson
054-771 85 44
Rekryteringskonsult Lena Köhlin
031 725 45 54
Victoria Hammarström

Josefine Persson
0455-34 10 06

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Badenoch & Clark
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 22 mars 2017

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024