Ansvarig för Interim Management

Arbetsbeskrivning

Välkommen till HRM, att utveckla människor och företag är vår drivkraft. Det gör vi på flera sätt. Rekrytering av chefer och specialister, program för individuell utveckling, organisations- och ledarutveckling är några exempel på vad vi erbjuder. Oavsett vilket uppdraget är har kunden vår fulla uppmärksamhet och vårt djupaste engagemang. Vi trivs med det vi gör och det ger resultat. Att flertalet av oss har bred erfarenhet från både strategiska och operativa roller inom näringsliv och offentlig sektor gör oss dessutom väl förtrogna med våra kunders verklighet. Vi bygger vår verksamhet på tre begrepp: Relation, Rekommendation och Referens. Till vardags brukar vi tala om våra 3R. Relation kommer först eftersom vår viktigaste utgångspunkt är trygga och långsiktiga kundrelationer. Med goda relationer följer rekommendationer och referenser. Det är så våra nya uppdragsgivare hittar till oss.

 

HRM växer och vi behöver därför förstärka med ytterligare en vass bolagsbyggare som drivs av nöjda kunder. Vi söker ytterligare kollega vars huvuduppgift blir att driva, utveckla och stärka kompetensområdet Interim Management.

Våra ledord på HRM är:


Affärsfokus
Från ord till handling – vi gör!
Alla bidrar – vi vill!


Rollen som kompetensområdesansvarig

Du driver, utvecklar och stärker kompetensområdet genom såväl ny kundsbearbetning som utveckling av relationer med befintliga kunder. Rollen har en nära relation med både kunder och interimskonsulter. Internt har du ett nära samarbete med andra kompetensområdesansvariga och övriga kollegor. Du ansvarar över att planera, kvalitetssäkra och följa upp tagna affärer bland annat genom budget och ekonomisk uppföljning. Rollen har stort affärsfokus med potential för tillväxt.

Vem söker vi?

Du har drivit/driver, eget bolag där du haft interimistiska uppdrag alternativt arbetat på konsultbasis, där rekrytering och matchning var en del av uppdraget. Som person drivs du av att skapa relationer och göra affärer. Du har en prestigelös attityd och är van att röra dig i olika formella och informella sammanhang samt har ett brett nätverk inom både privat och offentlig sektor. Vi vill att vår nya kollega är möjlighetsorienterad, har humor och att glaset mer ofta är halvfullt än halvtomt!

Du har en akademisk examen inom HR, ekonomi eller liknande. Det är meriterande om du har erfarenhet av coaching och testverktyg.

Vi sitter i vackra lokaler som ligger på Strandvägen i anslutning till Djurgårdsbron, Stockholm.

För mer information, kontakta Maja Fingalsson på HRM Affärsutveckling, tel 070-364 54 04 eller mailadress maja.fingalsson@hrmab.se  

Ansökan

Vill du bli en av oss? Ansök genom att klicka på länken nedan och följ vidare instruktioner. Skicka gärna din ansökan snarast möjligt då vi intervjuar löpande, dock senast 2015-05-15.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annika Wärnsäter
0702353699
Ulrica Pantzar
0735204674
Emily Häller
0727255673
Annika Wärnsäter
0702353699
Per Tjernberg
0735338267
Jane Mottet Age
0702363699
Angela Rossi
0739504819
Ulrica Pantzar
0735204674
Annika Wärnsäter

Ulrica Pantzar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HRM Affärsutveckling AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön - Fast lön
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 april 2015

Besöksadress

Strandvägen 47
None

Postadress

Strandvägen 47
Stockholm, 11456

Liknande jobb


Vikarierande PA-konsult till Ockelbo kommun

Vikarierande PA-konsult till Ockelbo kommun

19 december 2024

Junior HR-konsult

Junior HR-konsult

18 december 2024

18 december 2024

Vikarierande HR-konsult

Vikarierande HR-konsult

18 december 2024