OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
55plussare i Sverige AB är ett Service företag med uteslutande 50+ medarbetare.
Vi finns till för privatpersoner, företag och kommuner vilka vi hjälper med ALLT inom service.
Vi finns i Malmö i söder till Piteå i norr.
Företaget är auktoriserat av flera kommuner som privat aktör och samarbetspartner, med uppdrag inom boservice, hemservice och seniorservice.
Företagsidén bygger på att erbjuda kompetent och motiverad personal som är livserfarna, trygga och lojala. Vi erbjuder våra kunder och beställare någonting mer, " Ett nytt tänk" Ett mervärde!
Vi söker ny en person som ska ansvara för nyetablering av 55plussare runt om i landet.
Passar du för en ledar roll?
Tycker du om att ta ansvar?
Gillar du att kommunicerar med olika människor?
Vill du vara med i företagsutveckling?
Då är det dig vi söker till denna position.
Vi söker dig som vill ta ansvar och vara lagkapten. Viktigt är att du tycker om att ta initiativ och samarbeta med olika människor. Vi har väldigt duktig personal som gör ett utomordentligt jobb, nu vill vi ha dig för att leda dem i rätt takt och riktning!
Vem vi tror att du är:
Du har erfarenhet inom koncernstruktur och lokalkontorsetableringar.
Intresse att ha en ledande och ansvarsfull roll.
Initiativrik och lyhörd.
Lagspelare!
Arbetsuppgifter innefattar:
Att arbeta som ansvarig för nyetablering innebär att du är kontaktperson för de nya
kontor vi planerar att öppna runt om i Sverige. Du leder dessa i rätt riktning och är deras "support".
Att ansvara för arbetets kvalitet och tiden för genomförandet.
Att ansvara för att välja ut rätt personal för rätt projekt.
Krav:
Svensktalande.
B körkort.
Tidigare erfarenhet 3 till 5 år
Möjlighet att kunna vara på resande fot under längre tid.
Vi söker framförallt dig 50+ men alla svar välkomna.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare