Ansvarig för vår nya Servicedesk i Avesta

Arbetsbeskrivning

Vi aktiverar dina ideer Outokumpu ska bli den obestridde ledaren inom rostfritt, med tonvikt på specialstål.Våra kunder finns i hela världen och våra rostfria produkter ingår som viktiga delar i många industrier.IT Delivery är en centraliserad, internationell organisation med verksamhet i Finland, Sverige och UK.IT-funktionen besår av ca 180 medarbetare med har uppdraget att ge en komplett IT Service, support och utveckling till Outokumpu.Läs mer på vår hemsida www.outokumpu.com Outokumpu, IT Delivery söker Ansvarig för vår nya Servicedesk i Avesta Du ska ansvara för uppbyggnaden och utvecklingen av vår nya Servicedesk i Avesta.Du ska gentemot koncernens datoranvändare vara en trygg och pålitlig kontakt rörande IT-relaterade problemställningar samt att på ett representativt sätt företräda IT-avdelningen i kontakt med våra kunder.I jobbet ingår att besvara, registrera, fördela och lösa ärenden i ServiceDesk.Ärenden inkommer via e-post, telefon eller personligt besök. För att du ska trivas hos oss, tycker du om att vara i teknikens framkant.Du är en utåtriktad person med god samarbetsförmåga, har ett synsätt som gör att du kan sätta dig in i kundens behov och kommunicera med kunden på deras nivå.Vidare kan du ta egna initiativ och tycker om att arbeta i en miljö med högt tempo.Vi tror att du har en gymnasial alt.högskoleinriktad IT utbildning eller erfarenhet som bedöms likvärdig.Du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift, då det förekommer dagliga kontakter med våra utländska användare.Det är meriterande med erfarenhet av arbete i ServiceDesk/ HelpDesk. Vi samarbetar i denna rekrytering med Proffice Rekrytering.Du ansöker senast den 9 juni via www.proffice.se Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Sammanfattning

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

1 line support

1 line support

26 november 2024