OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Oscar Properties.
Om företaget:
Oscar Properties är ett fastighetsbolag med fokus på att äga förvaltningsfastigheter med stabila kassaflöden. De köper, förvaltar, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen över hela Sverige, med den långsiktiga strategin att vara en aktiv fastighetsägare som är nära sina kunder. Därtill är bolaget noterat på Nasdaq OMX. Som hyresadministratör på Oscar Properties ansvarar du för koncernens hyresavisering, reskontrahantering, och kravhantering. Tillsammans med 11 engagerade och positiva kollegor på deras ekonomiavdelning utgör du en stödfunktion till deras operativa verksamhet där du kommer att ha ett nära samarbete med företagets förvaltningsorganisation.
Arbetsuppgifter:
I rollen som hyresadministratör har du en nyckelroll inom området hyresadministration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att sköta hyresaviseringar, hantera avtal, reskontra och krav. Det är viktigt att du är noggrann och strukturerad i dessa uppgifter för att säkerställa korrekt hantering av hyresprocesserna. Därtill har du ansvaret över hanteringen av hyresomräkningar, där du kommer att se till att hyresbeloppet justeras på rätt sätt enligt gällande regler och överenskommelser. Vidare har du regelbunden kontakt med hyresgäster för att svara på deras frågor och hjälpa de om det uppstår problem kring fakturering. En spännande del av rollen är möjligheten att delta i implementeringen av nya rutiner och processer samt att vara en del av företagets fortsatta utveckling. Det ger dig möjlighet att påverka och förbättra arbetsflödet för att öka effektiviteten och kvaliteten i hyresadministrationen.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieutbildning, inriktning ekonomi
• Erfarenhet av hyresadministration och fastighetsbranschen
• Erfarenhet av att läsa och tolka hyresavtal
• Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Meriterande
• Kunskaper i hyresjuridik
• Erfarenhet från systemet Unit4 Property Management (Fastnet)
För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. För att trivas tror vi även att du motiveras av att hantera flera parallella arbetsuppgifter samtidigt. Vidare tar du stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och trivs med sociala kontaktytor i ditt arbete.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centralt i Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund