OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mannersons Fastighets AB är ett familjeägt fastighetsföretag verksamt i Linköping och Motala som nu drivs i tredje generationen. Företaget äger och förvaltar ca 50 huvudsakligen centralt belägna fastigheter med ca 800 lägenheter och ca 50 000 kvm lokaler. För oss är det viktigt att arbeta nära våra hyresgäster och att alltid ge den bästa servicen.
Uppdraget
Som ansvarig för kundcenter är du vårt glada, positiva och serviceinriktade ansikte utåt. Du tar emot besök och ansvarar för vår telefonväxel. Kundcenter är företagets centrala punkt som samordnar kontakten mellan hyresgäster, företaget och entreprenörer. Kundcenter ansvarar för:
- Ansvar kundcenter
- Reception
- Växel
- Felanmälan
- Nyckelhantering
- Posthantering
- Samordning av entreprenörer
- Hantering av hyresgäster vid in och utflytt
- Administration
- Intresseanmälningar
- Hyresavtal
- Besiktningsprotokoll
- Avisering
- Arkivering
- Ritningar
- Överföring av bankfiler
- Kontorets inre skötsel
- Hemsida
- Kund och personalevents
Arbetet är både omfattande och komplext och kan tidvis vara mycket krävande.
Kravprofil
Vi ser gärna sökande med erfarenhet ifrån fastighetsbranschen och / eller erfarenhet av liknande serviceuppgifter.
Som person måste du vara serviceinriktad, stresstålig, strukturerad och noggrann samt trivas att arbeta med självständigt ansvar men också ha lätt för att samarbeta. Du måste även ha god analytisk förmåga och god helhetssyn.
Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Eva Högsberg
0706-181158
Jan Schröder
0706-181161
Conny Besterman
0706-181162
Rikard Arenius
0706-181160
Mikael Jacobsson
0725-13 06 90
Emelie Törnvall
013-244980
Emelie Törnvall
070-618 11 58
Lena Eklöf
013-244980