Ansvarig kundtjänstmedarbetare till kreditmarknadsbolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu söker vi en ansvarig Kundtjänstmedarbetare till ett expanderande kreditmarknadsbolag i Stockholm som vill vara med och påverka i en prestigelös och dynamisk miljö! 

Arbetsbeskrivning

I tjänsten kommer du vara högst delaktig i att bygga upp ett eget område inom företagets kundtjänst. Du kommer tillsammans med närmaste chef implementera rutiner & processer inom betalningsplaner för lån & sparande som på sikt kommer vara ditt egna ansvarsområde. 

Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och är spindeln i nätet där du du även kommer vara en del av företagets kundservice avdelning. Här hjälper du kunder med ärenden inom inkasso, lån, sparande samt betalningsplaner och administration.

Ärendehanteringen är varierande där du bland annat tar emot inkommande samtal, ringer ut till befintliga kunder för att se över deras betalningsplaner, mailhantering samt hanterar administrativa sysslor. 

Bakgrund

Vi ser att du arbetat inom kundtjänst/callcenter och vill ta ett ytterligare steg i din utveckling. Att fokusera på kunden, vara högst ansvarstagande och delaktig är något du ska trivas med.  

Vi söker dig som

- är serviceminded och intresserad av att bygga om din egen tjänst

- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- är prestigelös samt innehar en god kommunikativ erfarenhet kring kundbemötande

- är driven samt trivs att arbeta med frihet under ansvar

- Meriterande är om du tidigare arbetat inom bank/finans samt har kännedom om finansiella produkter

Om företaget

Bolaget är idag en välkänt auktoriserat kreditmarknadsbolag under Finansinspektionens tillsyn och har verksamhet i ett flertal nordiska länder och samarbetspartners över hela världen. Vi erbjuder dig en stimulerande, modern och händelserik arbetsmiljö. Kunderbjudandet är ledande finansiella lösningar som bland annat in- och utlåning, factoring & inkasso.Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 20/2, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin 08-551 118 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 27 januari 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024