OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ANSVARIG ORDERSUPPORT TILL KUND I ESKILSTUNA
För dig som söker en arbetsgivare vars driv tar sin början i ambitionen om att höja livskvalitén för kunder såväl som anställda, så kan du nu sluta söka. Här blir du en del av en arbetsplats där högt värde läggs vid nyfikenhet - sökandet efter innovation och nya vägar. Tillit - kvalité i allt är A och O. Stolthet - för det hållbara varumärket, inifrån organisationen och ut på marknaden.
OM TJÄNSTEN
Som ansvarig ordersupport till vår kund kommer du att ansvara för orderadministration på organisationens lager samt på kundtjänstavdelningen. Detta inkluderar upprättande av rutiner kring orderadministration och kontinuerlig kommunikation med kundservice. Du kommer även att styra orderstock och vara ytterst ansvarig för eventuella felaktigheter i beställningar, samt agera snabbt i att åtgärda dessa. Eventuella felaktigheter kan inkludera allt från leveransfel, fakturaförfrågningar och order/lagerfel. Du arbetar kontinuerligt med beställningar och andra aktiviteter och strävar ständigt efter att uppnå de satta målen inom organisationen, du planerar även beställningar och leveranser enligt KPI . I din roll ingår upprätthållande av intern kommunikation och koordinering med övriga inom support samt lagermedarbetare på site.
Uppdraget är planerat för 6 månader med goda chanser till förlängning
Arbetsuppgifter:
- Ansvara för orderadministration gentemot lager och kundtjänst
- Styra orderstock, hantera felaktigheter
- Planering av orders enligt KPI:s
VEM ÄR DU
Till denna roll söker vi dig som är en pålitlig och nyfiken person, som gärna kavlar upp ärmarna vid behov. Det krävs i denna roll att du som söker är stresstålig och inte är rädd för att ta dig an nya utmaningar, samt att du är van att agera "spindeln i nätet". Du bör vara responsiv i alla lägen, och vara bekväm i en roll där du får ta eget ansvar. Vidare ser vi även att du bör vara en lagspelare som gärna samarbetar med både kollegor, andra avdelningar och kunder för att alltid nå bästa resultat. Då vår kund alltid eftersträvar en hög kundnöjdhet och hög kvalitetssäkring på alla produkter ser vi även att besitter ett säkerhets- och kvalitétsfokus i det arbete du utför.
Krav:
- Mycket god kommunikationsförmåga
- Erfarenhet av lagerhantering och logistik
- God kunskap i ERP-system (Garp)
- God kunskap i Astro WMS-system
- God kunskap i MS Office Package
ATT JOBBA PÅ JOBZONE BY JOBANDTALENT
På Jobandtalent tillhör du ett av Sveriges största-, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Jobandtalent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna.
ANSÖKAN
Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev.
Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514