Ansvarig receptionist till fastighet i Solna

Ansvarig receptionist till fastighet i Solna

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu finns chansen till ett riktigt spännande arbete i en energifylld verksamhet - rollen som ansvarig receptionist i en nyöppnad fastighetsreception kan bli din!
Är du en servicestjärna som brinner för mötet med människor, gillar att arbeta i team och leda och organisera det dagliga arbetet samt vill alltid överträffa kundens förväntan? Då kan du vara den vi söker!
I rollen som receptionist kommer du ingå i ett team om två personer där du är ansvarig för receptionen, du kommer även ingå i ett fastighetsteam inom Middlepoint där ni nätverkar, utbyter erfarenheter och stöttar varandra i den dagliga verksamheten.
I den här rollen är du vår främsta ambassadör och du kommer ingå i ett team som värderar service i världsklass, optimism, drivkraft och teamwork högt! Du är tillsammans med din kollega ansvarig för receptionen i fastigheten vilket innebär att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, ordning och reda i huset. I dina arbetsuppgifter ingår det bland annat att;

- Välkomna besökare

- Ansvara för bokningar, konferens, catering m.m.
- Hyresgästansvarig
- Beställningar och inköp
- Kontakt med leverantörer
- Ronderingar
- Ekonomi och redovisning
- Löser problem när saker krånglat till sig


Vem är du?
Du är en riktig servicestjärna och brinner för mötet med andra människor och kommer vara en viktig del av en förstklassig serviceupplevelse. För att passa i rollen tror vi att du är en person som är välkomnande och strukturerad, har god administrativ förmåga, gillar att jobba i team och trivs med att ta mycket ansvar och egna initiativ. Du är problemlösande, positiv samt ser lösningar när problem uppstår och har ett öga för detaljer.

Tidigare erfarenheter

- Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service
- Du talar flytande svenska och engelska
- Du har erfarenhet av Office-paketet
- Du har vana att sätta dig in i nya system


Om Middlepoint
På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt är ISO-certifierade inom miljö och kvalité.

Om anställningen
Anställningen är tillsvidare med sex månaders inledande visstidsanställning. Detta är en heltidsanställning och arbetstiderna är kontorstider måndag-fredag som anpassas efter verksamheten. Arbetsplatsen är beläget i Solna med start i juli/augusti. Vi vill gärna att du har möjlighet att vara på upplärning innan sommarsemestern.

Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets och koncernens förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kika gärna in vår instagram:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


2 oktober 2024