Ansvarig receptionist till fastighetsreception 50%

Ansvarig receptionist till fastighetsreception 50%

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Head of Service över receptionen på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar ute i fastighetsreceptionen hos vår kund i Kista. Som ansvarig receptionist innebär det att du har övergripande ansvar för såväl leverans och utveckling av servicen, administration, ordning och reda på bolaget. Du jobbar i ett team om 2 personer där din kollega jobbar 75% och du kommer in på eftermiddagarna och ständer sedan receptionen själv. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

- Ansvar för receptionen tillsammans med din kollega
- Ansvar och administration av mötesrum och konferenser
- Ansvar över kontorshotell
- Kontakt med leverantörer
- Telefon och mail
- Posthantering och bud
- Beställningar och bokningar
- Ekonomiredovisning och fakturahantering
- Ansvar och administration av rutiner, dokumentation, avtal och rapportering


Vem är du?

- Servicestjärna som brinner för mötet med andra människor
- Driven och lösningsorienterad
- Glad och positiv
- Välkomnande och varm
- Strukturerad, lugn och noggrann
- Talar flytande svenska och engelska
- Trivs med att jobba mycket administrativt
- Erfarenhet av Office-paketet samt att jobba i system


Kort om oss

På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Middlepoint stöttar dig i din utveckling och hjälper dig att bygga ditt CV, vi vill att du ska stanna hos oss och bygga din servicekarriär hos oss. Därför utmanar vi dig löpande och har täta avstämningsmöten, har du visat vad du går för och visat prov på uthållighet finns det stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Vi har självklart kollektivavtal samt ISO-certifierade enligt miljö och kvalitet.



Om anställningen

- Anställningen är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
- Dina arbetstider är måndag till fredag ca kl 13-17.


Som anställd på Middlepoint så erbjuder vi, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, roliga friskvårdsaktiviteter, löpande utbildning, teamaktiviteter, kul företagsfester och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in din ansökan till oss så berättar vi mer.

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024