Ansvarig receptionist till finansbolag på Östermalm

Ansvarig receptionist till finansbolag på Östermalm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Teamlead på detta spännande uppdrag kommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna på kontoret och coacha ditt team på två medarbetare. Du kommer arbeta hos en av nordens största finansiella rådgivare som har sitt huvudkontor mitt på Östermalm. I denna roll kommer du vara den koordinerande delen av en förstklassig serviceupplevelse på ett aktivt kontor som är i ständig förändring. I din roll kommer du skapa och bidra till enastående servicenivå och en attraktiv arbetsplats för dina kollegor. Du som Teamlead har det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service och jobbar aktivt för att skapa en arbetsplats i världsklass!
I dina ansvarsområden ingår bland annat:
Ansvarig för servicefunktionerna på kontoret med fokus på trivsel och värdskap
Projektleda mindre projekt och aktiviteter på kontoret
Schemaläggning samt sjukdoms- & vikariehantering vid behov
Kontaktperson gentemot leverantörer och samarbetspartners
Övrigt relaterat administrativt arbete
Arbetsleda samt stötta upp ditt team i den dagliga driften

Vem är du?
Du är en servicestjärna med inställningen att allt går att lösa -med andra ord så är det där lilla extra en självklarhet för dig!
För att passa i rollen tror vi även att du är en relationsbyggare med en välkomnande och optimistisk inställning. Du har viss erfarenhet av att koordinera och driva projekt framåt och trivs med att ha en ansvarsroll. Utöver detta faller det dig naturligt att vara involverad i den dagliga driften och stötta upp dina kollegor. Att aktivera och motivera andra kommer lätt för dig, tack vare din starka kommunikativa förmåga och energi. Du ser lösningar där problem uppstår, och uppskattar en dynamisk arbetsmiljö med många kontaktytor. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare som affärsmässigt ser helhetsperspektivet i ditt teams arbete.
Krav:
Har erfarenhet av service- och administrativt arbete
Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis, konferens, reception samt erfarenhet av att arbetsleda
God kunskap av Office-paketet
Meriterande om du har jobbat i olika system så som boknings-, schemaläggnings-, besöks- eller ärendehanteringssystem
God kunskap i svenska och engelska
Avslutad gymnasieutbildning

Om anställningenAnställningsform: Visstidsanställning fram till 28/2 2025
Sysselsättningsgrad: 100%
Start: Augusti 2024
Arbetstider: Kontorstider mellan cirka 7:30-18:00 på ett rullande schemaOm MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.
Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2024
  • Ansök senast: 31 augusti 2024

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


3 juli 2024