Ansvarig receptionist till finansbolag på Stureplan

Ansvarig receptionist till finansbolag på Stureplan

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Som Teamlead på detta spännande uppdrag kommer du att ha brett ansvar över servicefunktionerna på kontoret och coacha ditt team på tre medarbetare. Du kommer arbeta hos en av nordens största finansiella rådgivare som har sitt huvudkontor mitt på Stureplan. I denna roll kommer du vara den koordinerande delen av en förstklassig serviceupplevelse på ett aktivt kontor som är i ständig förändring. I din roll kommer du skapa och bidra till enastående servicenivå och en attraktiv arbetsplats för dina kollegor. Du som Teamlead har det övergripande ansvaret för såväl leverans och utveckling av service och jobbar aktivt för att skapa en arbetsplats i världsklass!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Ansvarig för servicefunktionerna på kontoret med fokus på trivsel och värdskap

- Grupp- och driftledare för två receptionister och en vaktmästare

- Projektleda mindre projekt och aktiviteter på kontoret

- Schemaläggning samt sjukdoms- & vikariehantering

- Kontaktperson gentemot leverantörer och samarbetspartners

- Övrigt relaterat administrativt arbete

- Utveckla och förbättra serviceupplevelsen för medarbetare och kunder

- Arbetsleda samt stötta upp ditt team i den dagliga driften

- Rapportera till ansvarig Gruppchef

Vem är du?

Du är en servicestjärna med inställningen att allt går att lösa, med andra ord så är det där lilla extra en självklarhet för dig!

För att passa i rollen tror vi även att du är en relationsbyggare med en välkomnande och optimistisk inställning. Du har viss erfarenhet av att koordinera och driva projekt framåt och trivs med att ha en ansvarsroll. Utöver detta faller det dig naturligt att vara involverad i den dagliga driften och stötta upp dina kollegor. Att aktivera och motivera andra kommer lätt för dig, tack vare din starka kommunikativa förmåga och energi. Du ser lösningar där problem uppstår, och uppskattar en dynamisk arbetsmiljö med många kontaktytor. För att lyckas i denna roll är du en naturlig ledare som affärsmässigt ser helhetsperspektivet i ditt teams arbete.

Krav:

- Har erfarenhet av service- och administrativt arbete

- Har erfarenhet av liknande roller, exempelvis eventplanering, konferens, receptions- eller kontorsansvar samt erfarenhet av att arbetsleda

- God kunskap av Office-paketet

- Meriterande om du har jobbat i olika system så som boknings-, schemaläggnings-, besöks- eller ärendehanteringssystem

- God kunskap i svenska och engelska

- Avslutad gymnasieutbildning

Om anställningen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning hos vårt moderbolag Coor

Sysselsättningsgrad: 100%

Start: Omgående

Arbetstider: Kontorstider ca. 08:00-17:00

Om Middlepoint

På Middlepoint älskar vi alla service och vill förbättra och förenkla våra uppdragsgivares vardag. Om du är en serviceprofil som vill äga ditt uppdrag och varje dag arbeta proaktivt för ständig utveckling av ditt eget servicearbete så har du hamnat helt rätt. Här erbjuder vi självständiga arbeten hos fantastiska varumärken där du verkligen får vara med och göra skillnad. Vi har nominerats till Dagens Industris Gasellpris 2014-2019 och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Middlepoint är ISO-certifierade inom kvalité (9001) och miljö (14001) och är ett helägt dotterbolag till Coor -  www.coor.com (http://www.coor.com/)

Som anställd på Coor så erbjuds du, förutom kollektivavtalets förmåner, även b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och stans bästa kollegor!

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi... (http://instagram.com/middlepointab)

Vännerna på Middlepoint!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Klevedalen

Josefin Lavold

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Middlepoint
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Norrlandsgatan 23, Stockholm
None

Postadress

Norrlandsgatan 23
Stockholm, 11143

Liknande jobb


22 november 2024