Ansvarig servicedesk

Ansvarig servicedesk

Arbetsbeskrivning

Vi bygger ett vinnande lag och söker en lagspelare som ansvarar för vår servicedesk


Vilka vi är?
Vi är en rejäl och smidig IT-partner som hjälper företag att växa med rätt IT-lösningar.
TeamNorr IT-Partner AB grundades 2014 och vi är idag drygt 20 kollegor som arbetar på våra kontor i Luleå, Piteå, Skellefteå, Umeå och Örnsköldsvik. Vi riktar oss framför allt till ägarledda tillväxtföretag i Norrland och vårdar och utvecklar våra kundrelationer för att vara en långsiktig partner och rådgivare till våra kunder. Vi håller vad vi lovar och vill göra livet enkelt för de som anlitar oss som IT-partner.
Tillväxten är stabil för oss och vi söker medarbetare med den rätta gnistan som har viljan att utvecklas i sin karriär och ta nästa steg tillsammans med oss. Hos TeamNorr har vi en sak gemensamt, vi brinner för att hjälpa företag att växa med rätt IT-lösningar. Det gör vi genom att erbjuda helhetslösningar inom IT som skapar enkelhet, effektivitet och ökad trivsel. Vårt fokus varje dag är att ta helhetsansvar över våra kunders IT-miljöer och leverera support och service utöver det vanliga.
Vem trivs här?
En bra dag på jobbet är våra ledord och vi har en stark vilja att hela tiden bli en bättre arbetsplats. Allt vi gör ska bidra till en bra dag på jobbet både för våra kunder och våra egna medarbetare.
Vår kultur präglas av laganda, engagemang och omtanke om varandra och våra kunder. Om du delar våra värderingar, engagerar dig i laget och längtar efter en framåtsträvande och utvecklingsfokuserad arbetsplats kommer du att trivas hos oss.
Om dig och ditt arbete:
I det här uppdraget kommer du att ansvara för driften och det dagliga arbetet i servicedesken. Du som person är mer generalist än specialist, du har en bra kommunikativ förmåga och ska kunna styra och utföra IT ärenden till våra kunder.
För att trivas i rollen motiveras du av att lösa problem och ta dig an utmaningar samtidigt som du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet och att blir klar i tid. Du har förmågan och en stark vilja att leverera god kundservice och trivs där du får ta ansvar. Du har en öppen attityd mot andra människor och ser ett värde i att samarbeta för att lyckas nå framgång som ett lag. Vidare motiveras du av att alltid sätta kunden i fokus.
Vi söker dig som:
Hanterar det svenska och engelska språket i såväl tal som skrift då det krävs i dialog med kunder och samarbetspartners.
Har B-körkort.
Har 2 års erfarenhet av IT-support.
Kan jobba självständigt och har ett eget driv.
Bidrar med positiv energi och vill vara med i laget och utveckla TeamNorr IT-Partner.
Placeringsort:
För den här tjänsten kan du välja mellan placeringsorterna Luleå, Boden, Piteå, Skellefteå, Umeå, Lycksele eller Örnsköldsvik.
Start: Rätt person kan starta omgående.
Sista ansökningsdag: 2022-10-10. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Några av våra förmåner
Företagshälsovård med hälsokontroller
Sjukvårdsförsäkring
Friskvårdsbidrag och friskvårdstimme
Trivsamma arbetsmiljöer
Trygg arbetsplats med kollektivavtal
Goda utvecklingsmöjligheter

Vill du följa oss och bidra med det du brinner för på vår resa framåt?
Skicka din intresseanmälan till jobb@teamnorr.se och märk mailet ”Ansvarig servicedesk”.
Har du frågor är du välkommen att kontakta vår VD Edward Lantz, edward.lantz@teamnorr.se eller 070-552 33 54.
Det går också bra att prata med någon av oss övriga i ledningen:
Affärschef Anders Eriksson, anders.eriksson@teamnorr.se, 0910-567 90
Servicechef Tim Granlund, tim.granlund@teamnorr.se, 0910-21 66 70
Konsultchef Ronny Persson, ronny.persson@teamnorr.se, 090-690 31 10
HR Elin Lantz, elin.lantz@teamnorr.se, 070-576 12 13

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TeamNorr IT-Partner AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 september 2022
  • Ansök senast: 10 oktober 2022

Postadress

Spårvägen 6
UMEÅ, 90131

Liknande jobb


19 september 2024