OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hogia Byggsystems kundservice-team består i dag av fem personer, fördelat på ekonomi- och lönesupport.Våra kunders tekniska IT-miljö blir mer och mer avancerad och komplex vilket gör att vi nu behöver komplettera vår organisation med en systemteknisk support.Som resultatansvarig för den systemtekniska supporten kommer du att erbjuda våra kunder rådgivning i tekniska frågeställningar.Du kommer i huvudsak att arbeta via telefon och direktuppkoppling, men ibland även på plats hos kund.Du har kunskaper i SQL Server (olika versioner), nätverk, Terminal Server, Citrix samt hårdvarukännedom.Du har god förståelse för kunders arbetsflöden kombinerat med deras IT miljö.Vi tror att du har en MCP certifiering inom Microsoft 2003 Server, Vista och Windows XP och även utbildning inom samma område.Trivs du i en fartfylld och positiv miljö med mycket kundkontakt, då är du kanske rätt person för oss.Vi erbjuder en fantastisk arbetsplats vid havet i Stenungsund och minst ett skratt om dagen.Vill du veta mer?Ingen annan branschleverantör av administrativa system kan erbjuda en sådan bredd som Hogia Byggsystem AB.Genom att koppla samman våra branschanpassade ekonomi- och lönesystem med marknadens bästa specialsystem för bygg-, installationsrespektive kylbranschen kan vi skräddarsy helhetslösningar.I vårt partnernätverk finner du bla Consultec Byggprogram, Byggsamverkan, Scrollan, Svensk Dataförvaltning, Freesourcing, Centsoft, Storgate och Elektronomi.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Cedervall, Rekryteringsansvarig
0303-666 16, 072-577 66 16
Linda Falk
0303-68893
Jenny Cedervall
0303-66616
Mimmi Cromberger, Rekrytering
mimmi.cromberger@hogia.se