OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hedemora Energi AB är ett av Hedemora kommun helägt företag. Elnät, fjärrvärme, vatten/avlopp
och renhållning är vår huvudsakliga verksamhet. Vår omsättning uppgår till 135 msek och vi är idag
45 anställda.
Arbetsuppgifterna omfattar främst:
.Att ansvara för "Teknisk kundtjänst"
Teknisk kundtjänst hanterar alla förekommande tekniska frågor från våra kunder, det kan gälla nyanslutningar och mätarfrågor, inom våra
områden elnät, fjärrvärme, VA och renhållning.
Avdelningen hanterar även mätarbyten, avläsningar och avfrågningar av mätare, samt serviceavtal på fjärrvärmeanläggningar. Avdelningen består
idag av fyra personer.
Önskvärda kvalifikationer:
.Tekniskt bred baskunskap inom elnät, fjärrvärme och/eller VA
.Goda kunskaper i framförallt Word och Excel
.Förmåga att engagera medarbetare
.Serviceinriktad
Du bör vara öppen och utåtriktad, ha lätt för att uttrycka dig muntligt och skriftligt och ha lätt för att samarbeta med andra. Du bör även ha dokumenterade arbetsledaregenskaper.