OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent hos vår kund. Om kunden: Vår kund är ett konsultföretag inom den tillverkande industrin. Till kundens ekonomiavdelning söker vi nu en vikarierande ekonomiassistent för start omgående. Arbetsuppgifter och omfattning: Som ekonomiassistent kommer huvudsakligen att arbeta med leverantörs- och kundreskontra samt tillhörande avstämningsarbete. I arbetet ingår vanligt förekommande ekonomiassistentarbetsuppgifter t.ex. ankomstregistrering, betalningsregistrering och kontoavstämningar. Du kommer att assistera ekonomiavdelningens medarbetare och rapportera till ekonomichefen. Omfattning: Heltid, visstidsanställning 4 månader. Skallkrav: Du som söker har en ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser att du har en god datavana och besitter kunskaper inom Office-paketet, framförallt Excel. Meriterande: Det är meriterande om du tidigare har arbetat i något ekonomisystem. Personliga egenskaper: Som person är du flexibel och öppen för förändringar. Du är kommunikativ, har lätt för att samarbeta och innehar ett analytiskt tankesätt. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid. Visstidsanställning om 4 månader. Du kommer att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Jönköpings kommun Tillträde: Omgående. Ansökningar behandlas löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Ansökan senast: 2010-07-19 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Camilla Tykoson, personalansvarig.