OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du vår nya kollega?
Vill du vara med och utvecklas med oss och samtidigt arbeta för en bättre miljö?
Rikskundsavdelningen med säte i Luleå växer nu mycket, vilket är anledningen till att vi söker två Försäljningskoordinatorer. Vi söker dig som har ett intresse för att administrera och koordinera kunder och deras avtal samtidigt som du är nyfiken och vill lära dig mer. Du har lätt för att ta kontakt med människor samt skapa och underhålla goda relationer. Du är ansvarsfull, detaljorienterad och trivs med varierande arbetsuppgifter.
Hur kommer ditt uppdrag att se ut?
Som Försäljningskoordinator arbetar du nära dina kollegor samtidigt som du arbetar självständigt och har eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Dina arbetsuppgifter består till stor del av att administrera anbud och upprätthålla kundkontakter. Du bistår Försäljningschefen i hela anbudprocessen genom att sammanställa anbud och kalkyler för att sedan följa upp och administrera anbud i systemet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Bevaka upphandlingsportaler i Sverige
Stötta chefer internt i hela anbudsförfarandet
Underhålla befintliga kundrelationer
Administrera anbud och kalkyler i vårt CRM-system
Vem är du?
Du som söker tjänsten har gymnasieexamen, gärna med ekonomisk inriktning. Du har god systemvana och är trygg med att arbeta i Excel. Vi tror att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och B2B-försäljning är meriterande. Du uttrycker väl i tal och skrift.
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en person som är engagerad i ditt arbete och gillar att samarbeta med dina kollegor. Du tar stort ansvar för ditt arbete och vill att arbetet ska utföras med hög kvalité och noggrannhet, du läser gärna igenom anbudsdokumenten en extra gång för att säkerställa att information är korrekt. Det finns alltid något nytt att lära sig och du tycker det är roligt att när oväntade arbetsuppgifter ibland dyker upp.
INA – vår värdegrund
På GK har vi en helt ny strategi där vi delar en gemensam värdegrund; INA (inkluderande, nyfiken och ansvarstagande. Värderingarna styr våra handlingar och vår inställning. De är grunden i vår kultur och riktlinjerna för de val vi gör både som företag och som individer. Genom vår värdegrund skapar vi en hållbar arbetsmiljö, ett hållbart samhälle och hållbara lösningar för generationer. Vi söker och välkomnar kollegor som delar samma värdegrund som oss. Vi förväntar oss att alla som arbetar hos oss följer och lever efter dessa värderingar då de är grunden i vår verksamhet.
Vad kan GK erbjuda dig?
Vi drivs av att förbättra miljön för våra kunder och för samhället i stort. Hos oss är personlighet, passion och samarbete avgörande och tillsammans tror vi att vi kan göra skillnad. Vår ambition är även att utveckla och utbilda vår personal.
Du får ett varierande arbete med nya utmaningar
Kompetensutveckling med GK-skolan
Friskvårdsbidrag
Företagshälsovård
Försäkringar vid föräldraledighet, sjukdom och pension
Arbetstidsförkortning
Ansökan
Är du redo att ta första steget till en spännande resa tillsammans med oss på Gunnar Karlsen? Då är du välkommen med din ansökan! Som ett alternativ till personligt brev är du välkommen att skicka en hälsning via video istället. Observera att tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Tjänsterna kommer tillsättas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Vi söker dig som vill arbeta heltid.
Har du några frågor eller vill veta mer är du välkommen att gärna kontakta oss!
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Borg
+46 709-68 30 19
Sasa Lukic
0705549790
Farshad Sardarpour
0705127078