OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Handboll och hockey. Badminton och brottning. Osv. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan.
Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. Dessutom är de lagspelare. Bokstavligen. För mer information besök www.performiq.se
Företagspresentation
PerformIQ söker för kunds räkning en ekonomiassistent med start omgående. Kunden har över 150 butiker över hela Sverige och arbetar hela tiden med att bli större. Kunden är belägen i Malmö och säljer ett stort antal produkter inom färg, tapeter, golv och kakel/klinker.
Tjänstebeskrivning
I tjänsten som ekonomiassistent är de främsta arbetsuppgifterna att hantera fakturor både manuellt genom stansning samt genom EDI. Vanliga arbetsuppgifter är även kundreskontra samt registrering av orders. I ditt arbete kommer du ha ett nära samarbete med ekonomiansvarig hos kund och därmed kan även övriga ekonomiassistentuppgifter förekomma.
Krav på person
Vi ser helst att du är gymnasieekonom med erfarenhet av arbete med fakturor och kundreskontra. Det är meriterande om du arbetat med ekonomisystemet Navision då detta förekommer hos kund. För att söka tjänsten är du ansvarsfull, noggrann och disciplinerad. Du kan arbeta efter egna initiativ, vara en glad och positiv person som trivs att arbeta i grupp och vill fortsätta utvecklas inom ekonomi. Du ska vara tillgänglig 2-3 gånger i veckan och du ska även kunna arbeta under semesterperioden. För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken aktivitet du har utövat, samt hur det har format dig som person.
Start: Omgående.
Arbetstid: Deltid 2-3 dagar i veckan enligt överenskommelse.
Plats: Malmö.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Eventuella frågor besvaras kontorstid av Konsultchef Caroline Gustafsson på 0733-53 75 13. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17