OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hej!
Vi är ett städ och flyttföretag i Kristianstad under pågående utveckling!
Vi letar efter dig som kan hjälpa oss med diverse administrativa uppgifter såsom hantering av fakturor, svara på inkommande telefonsamtal och posthantering mm.
Det är ett stort plus om du även kan hantera sociala medier i marknadsföringssyfte och hålla oss uppdaterade utåt mot kunder.
Du är organiserad och har erfarenhet inom administrativt arbete.
Du talar och skriver flytande svenska
Du har erfarenhet av ekonomi eller arbetat tidigare som tex. revisor.
Digital kunskap är viktigt för att du ska kunna använda olika sorters program. Och eventuellt kunna lära dig nya.
Du har arbetat med direkt kundkontakt och har lätt att kommunicera på ett bra sätt.
Minsta krav för att söka tjänsten är fullständigt gymnasiebetyg, och ett stort plus med vidare studier inom ekonomi.
Om du tror att du passar för rollen, skicka din ansökan med CV till oss. Även ett personligt brev som beskriver dig kort som person och varför du passar in i tjänsten hos oss.
Urval bland ansökningar görs löpande. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansökningsdag.
Ansökan skickas via mail till Aeman.albreg@icloud.com
Hoppas vi ses!