Anticimex Halmstad söker kundservicepersonal

Anticimex Halmstad söker kundservicepersonal

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2020 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill jobba i vår kundservice. Du kommer framför allt att hjälpa våra kunder med att boka besiktningar samt svara på frågor kring våra hustjänster. Du pratar mycket i telefon med våra privatkunder och våra samarbetande kunder, fastighetsmäklarna. Ditt ansvar blir även att hantera bokningsuppdragen och all administration kring dessa. Vidare så kommer du att planera teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden.

Ditt mål är att hålla hög servicenivå mot våra kunder och skapa effektiva och välplanerade arbetsveckor för våra besiktningstekniker. Tjänsten är placerad i Halmstad.

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
• Du trivs att jobba i ett högt tempo
• Du har erfarenhet från något serviceyrke och finner det intressant med husfrågor
• Du har känsla för administration och vill ha ordning och reda
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har lätt för att se och lägga bokningspusslet och är en problemlösare
• Du är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter
• Du talar och skriver svenska

Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 15/7-21. Vi tar inte emot ansökningar via epost. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rose-Marie Johnsson.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt Lagen om försäkringsdistribution.

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2021
  • Ansök senast: 15 juli 2021

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024