Anticimex Mälardalen söker en säljare till Västerås

Anticimex Mälardalen söker en säljare till Västerås

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2019 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Har du ett starkt affärsdriv och vill ta steget vidare i din säljkarriär? Intresserad av att jobba med lösningsorienterad tjänsteförsäljning? Sök till oss på Anticimex i Västerås!

Arbetsbeskrivning
I rollen som säljare hos oss kommer du få möjlighet att arbeta med försäljning av Anticimex skadeförebyggande tjänster - skadedjurskontroll, matsäkerhet och brandskydd till företag. Genom din förmåga att bygga relationer med kunder och skapa förtroende tror vi att du skapar lönsamhet både för oss och för Anticimex kunder. Du ansvarar för att självständigt och strukturerat driva säljprocessen framåt. Du kommer att få bearbeta nya potentiella kunder samtidigt som att vidareutveckla befintliga. Till din hjälp har du ett av Sveriges starkaste varumärke, en bred produkt- och tjänsteportfölj och engagerade kollegor. Du bearbetar marknaden i Västerås med omnejd.

Vi erbjuder dig
• Introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Professionell säljledning genom uppföljning, coachning samt träning och sambesök
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Fast- plus rörlig lön, tjänstepension
• Tjänstebil
• Friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi önskar att du är engagerad, nyfiken och driftig! Du har tidigare erfarenhet från tjänsteförsäljning och har förmågan att självständigt och strukturerat driva säljprocessen framåt i riktning mot uppsatta mål. Du ska bygga effektiva och givande relationer med beslutsfattare/kund samt skapa lojalitet och långsiktighet genom att vara påläst om din marknad. Rollen kräver även att du är noggrann, ansvarstagande och administrativt kompetent. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska - muntligt som skriftligt. Krav för B-körkort

Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 11/4-21. Vi tar inte emot ansökningar via epost. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Björn Strid.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt lagen om försäkringsdistribution.

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2021
  • Ansök senast: 11 april 2021

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


23 december 2024