OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2019 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.
Vill du jobba med ett av Sveriges ledande varumärken, duktiga medarbetare och spännande utveckling? Är du en organiserad och strukturerad ledare som gillar förändring och att uppnå resultat? Vi letar efter en positiv, driftig och engagerad Kundservicechef till Anticimex!
Arbetsbeskrivning
Du kommer att leda, ansvara och utveckla vår kundservice i Piteå. I huvudsak arbetar kundservice med inkommande och utgående samtal gällande skadedjur samt våra hustjänster. Ditt uppdrag blir att leda gruppen mot uppsatta mål och i enlighet med Anticimex värderingar. Då Anticimex är under en administrativ förändringsresa så kommer du att vara den drivande i detta utvecklings- och förbättringsarbete samt delta operativt i den dagliga verksamheten som i perioder innebär ett högt arbetstempo. Tjänsten är placerad i Piteå och du och du tillhör region Norra Norrland.
Vi erbjuder dig
• Introduktion och intern utbildning – ett arbete där du arbetar självständigt med stöd från dina kunniga kollegor och regionens administrativa ansvarspersoner
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vi är stolta över våra värderingar: Trust, Innovation, Passion - de genomsyrar hela företaget. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
För att passa i rollen som operativ kundservicechef ser vi att du har erfarenhet av ledarskap från tidigare tjänster. Som person är du en driven och positiv problemlösare med servicekänsla. Du trivs i en miljö där det händer mycket under en arbetsdag och kan fatta självständiga beslut snabbt när situationen kräver det. Att sätta laget före jaget är självklart för dig men du har inte heller några problem att ta ansvar för ditt eget arbete. Du är professionell och kommunikativ då arbetet innebär mycket kontakt såväl internt som externt. Vidare ser vi att du är flexibel då förutsättningar kan förändras och du kan behöva strukturera om dagen. Ditt mål är att leda gruppen mot service i världsklass!
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 13/2-21. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Fredrik Nilsson.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl