OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
Har du erfarenhet av att vara ute på fältet och jobba med tjänsteförsäljning till företag?
"Jag heter Elin Jernberg, är försäljningschef för region Värmland/Närke på Anticimex. Vi behöver bli fler i vårt team och söker därför dig som har ambitionen att bli vår nästa toppsäljare."
Arbetsbeskrivning
I rollen som säljare hos oss kommer du få möjlighet att arbeta med försäljning av Anticimex skadeförebyggande tjänster - skadedjurskontroll, matsäkerhet och brandskydd till företag. Genom din förmåga att bygga relationer med kunder och skapa förtroende tror vi att du skapar lönsamhet både för oss och för Anticimex kunder. Du ansvarar för att självständigt driva säljprocessen och till din hjälp har du ett av Sveriges starkaste varumärke, en bred produkt- och tjänsteportfölj och engagerade kollegor. Du bearbetar marknaden i regionen och tjänsten är placerad i antingen Karlstad eller Örebro.
Här berättar Titti om hur det är att jobba som säljare hos oss!
https://www.anticimex.com/sv-SE/jobba-hos-oss/medarbetare/titti-blixt-saljare/
Vem är du?
• Erfarenhet och genuint intresse av försäljning - meriterande om du jobbat inom tjänsteförsäljning
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi önskar att du är engagerad, nyfiken och driftig!
• Du tycker om att göra affärer, är duktig på att bygga och vårda relationer samt van att arbeta med egen resultatbudget
• Du är nyfiket intresserad av att utveckla dig själv och din försäljning
• God förmåga att uttrycka dig på svenska - muntligt som skriftligt, även meriterande med andra språkkunskaper
• B-körkort
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Professionell säljledning genom uppföljning, coachning samt träning och sambesök
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
• Tjänstebil
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2020-09-20. Vi tar inte emot ansökningar via epost. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Jernberg, elin.jernberg@anticimex.se.
Välkommen med din ansökan!
Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt lagen om försäkringsdistribution.
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl