OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 10 000 anställda, varav 1 500 i Sverige, finns vi i 21 länder och omsatte under 2021 ca 10 miljarder SEK. Läs mer om oss på anticimex.se och https://karriar.anticimex.se/.
Gillar du att arbeta i högt tempo, att arbeta tillsammans med andra och att ha ett utåtriktat och stimulerande arbete med mycket eget ansvar är detta något för dig! Sedan 1934 har Anticimex gått från att vara ett svenskt familjeföretag till ett internationellt serviceföretag. Tack vare ett arbetssätt som går ut på att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet genom att skapa sunda, hälsosamma och hållbara miljöer åt både företag och privatpersoner finns Anticimex idag i 21 länder och hjälper runt två miljoner kunder varje år.
Nu söker vi en kundservicemedarbetare till Halmstad
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen. Du ger våra kunder information och rådgivning om bland annat skadedjur och husproblem Därefter bokar och ombokar du kundbesök för våra tekniker samt hanterar övrig administration. Utöver dina kollegor i kundservice har du också nära kontakt med kontorets tekniker. I rollen ingår även att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker. Tjänsten är placerad i Halmstad.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder. Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag.
Vem är du?
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du är en problemlösare som gillar ordning och reda
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, men vi ser gärna att du behärskar fler språk - precis som våra kunder
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2022-11-20 . Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Rose-Marie Johnsson på rose-marie.johnsson@anticimex.se.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl