OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 10 000 anställda, varav 1 500 i Sverige, finns vi i 21 länder och omsatte under 2021 ca 10 miljarder SEK. Läs mer om oss på anticimex.se och https://karriar.anticimex.se/.
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. I Sverige har vi 27 lokalkontor utspridda från norr till söder. På varje Anticimex-kontor finns samtliga tjänsteområden representerade; skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar, brandskydd, kundservice och försäljning. Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.
Nu söker vi en leveransplanerare till region Väst med placering i Mölndal
Anticimex leveransplanerare har en nyckelroll i vår organisation och säkerställer att vi levererar våra uppdrag enligt de avtal som slutits mellan våra kunder och oss.
Som leveransplanerare planerar du våra teknikers tid och kundbesök utifrån geografi, kompetens och prioritering. Anticimex ska alltid hålla en hög servicenivå gentemot våra kunder och leveransplanerarens roll är därför att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad för våra tekniker. Till din hjälp har du vårt nya ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar.
Du kommunicerar med kunder och har ett nära samarbete med våra tekniker för att optimera och säkerställa leveransen. Du jobbar i ett team om sammanlagt fem leveransplanerare på vår region.
Anticimex erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• Engagerat ledarskap
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
Vem är du?
Du är flexibel, trygg och kan därför navigera både i kundsamtalet och i en föränderlig arbetsmiljö. Du är lyhörd för kundens behov, skapar förtroende och förmedlar positiv energi med en social kompetens på hög nivå.
Tack vare erfarenhet från serviceyrken i snabb och kundorienterad miljö kan du identifiera problem och genom din prioriteringsförmåga även presentera lösningar. Tvära kast och snabba ryck är något du uppskattar och tack vare din erfarenhet kan du organisera och skapa struktur för både dig själv och dina kollegor. Du talar och skriver svenska, men behärskar du fler språk är det något vi uppskattar.
Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 2022-12-23. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta leveranschef Håkan Rystrand.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl