Anticimex Uppsala samt Eskilstuna söker leveransplanerare!

Anticimex Uppsala samt Eskilstuna söker leveransplanerare!

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.

Arbetsbeskrivning
Leveransplanerarens roll och ansvar är säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt det avtal som slutits mellan våra kunder och oss. Som leveransplanerare planerar du teknikers tid utifrån geografi, kompetens och vart teknikerna behövs mest för stunden. Till din hjälp har du vårt nya ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar. Du pratar mycket i telefon med kunder och tekniker för att optimera leverans. Ditt mål är att skapa effektiva, välplanerade rutter med rätt beläggningsgrad per tekniker och hög servicenivå mot våra kunder. Ditt arbete består också av att säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation om våra kunder. Du är ansvarig för att informera tekniker om förändring i planering, lång- och kortsiktig. Vi söker efter två personer, en med placering i Eskilstuna och en i Uppsala.

Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vem är du?
• Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet och är lyhörd för kundens behov
• Du har erfarenhet från något serviceyrke
• Du har med fördel erfarenhet från att arbeta med logistik
• Du är en problemlösare som gillar ordning och reda
• Du har lätt för att lära och är bra på att prioritera och trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo
• Du talar och skriver svenska, har du även andra språkkunskaper så är det meriterande

Ansökan
Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 14/6-20. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Siiberg.

Välkommen med din ansökan!

Övrigt: Då du i denna roll arbetar med försäkringsförmedling så kommer Anticimex inför en eventuell anställning att kräva ett utdrag ur belastningsregistret (Registerutdrag för arbete med försäkringsdistribution) detta enligt Lagen om försäkringsdistribution.

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2020
  • Ansök senast: 14 juni 2020

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


21 november 2024