OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 6100 anställda i 18 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2018 en sammanlagd omsättning på ca 6,5 miljarder kronor.
”Nu söker vi en Servicechef med placering på Anticimex kontor i Skövde. Jag heter Sandra Mether och är ansvarig för Region Västra Götaland dit Skövde tillhör. Mitt team är en härlig samling människor och jag är enormt stolt över att få vara en del av teamet som varje dag använder sin fantastiska kunskap för att hjälpa våra kunder”
Arbetsbeskrivning
Som servicechef på Anticimex ansvarar du för våra skadedjur- och matsäkerhetsteknikers löpande arbete vad gäller utveckling och kvalitet. Du säkerställer så att våra tekniker efterlever gällande rutiner och processer. Du ansvarar för att utbilda personalen och utveckla vår lokala utbildningsprocess samt driva förbättringsarbete tillsammans med ditt team och övriga medarbetare inom regionen. Vidare arbetar du för att höja kvaliteten och kundupplevelsen i vårt erbjudande och du har regelbunden kundkontakt.
Du kommer med stort engagemang leda gruppen framåt, ansvara för kompetensutveckling, samt coacha dina medarbetare. Tjänsten är placerad på Anticimex kontor i Skövde eller Lidköping, och din personal arbetar i Region Västra Götaland som består av Skövde, Lidköping samt Uddevalla. Resor inom regionen förekommer regelbundet.
Vi erbjuder dig
• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Goda karriärmöjligheter
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify
• Tjänstebil
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.
Vem är du?
• Som ledare är du en stark värderingsbärare som med engagemang, nyfikenhet och tydlighet skapar förutsättningar för att dina medarbetare ska kunna göra ett bra jobb och ge dem möjlighet till att vidareutvecklas
• Meriterande om du har erfarenhet från livsmedels – alt restaurangbranschen
• Du ser till helheten, skapar struktur och har förmåga att driva och leda förändring
• Du har ledarerfarenhet, är resultatorienterad och handlingskraftig
• Du bygger välfungerande team och är duktig på att kommunicera och även visualisera målbilder
• Du har intresse för och ser värdet av kvalitets - och miljöarbete
• Du ser fördelar/vinster vad gäller digitalisering
• Du har god datorvana samt god kunskap i svenska och engelska, i så väl tal som skrift
• Du får gärna ha nära till skratt!
Ansökan
Din ansökan vill vi ha senast 10/3-20 men gärna så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Har du frågor är du välkommen att kontakta Regionchef Sandra Mether.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman
Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl