OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Health Amplify utvecklar och driftar en mobilapp som vänder sig till vårdpersonal. Vi söker nu en medarbetare för att jobba med användarstöd till tjänstens slutanvändare samt säljstöd för nya kunder. Anställningen är på 50% och helt på distans.
Om tjänsten
Du kommer löpande hantera inkommande serviceärenden på mail och hjälpa tjänstens användare vilket även inkluderar incidenter och felrapporter. Ärendena ligger delvis till grund för planering av vidareutveckling av tjänsten där du får möjlighet att påverka.
Arbetet inkluderar även säljstöd där du förväntas ta kontakt med potentiella kunder, svara på frågor om tjänsten, och planera in säljmöten till VD'n.
Du kommer jobba direkt tillsammans men VD'n och ha viss kontakt med utvecklingsteamet.
Arbetet är helt på distans och du förväntas ha egen dator för att utföra arbetsuppgifterna. Erfarenhet av säljarbete samt användarsupport/helpdesk är meriterande.