OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ApartDirect är ett ungt företag som har växt snabbt sedan starten 2012. Vi hyr ut lägenheter främst under kort tid. Vi fungerar som ett hotell.
Vi letar nu efter en kundtjänstmedarbetare som kommer att utgå från vårt kontor i Hammarby Sjöstad. Det är en kommunikativ roll där du kommer att ha stora kontaktytor och en varierande vardag. Som medarbetare hos oss är du ofta kundens första kontaktpunkt, vilket kräver att du kan förmedla tillit och bra service.
Tidigare arbete i hotellbokningssystem är meriterande. I tjänsten ingår även jour som roterar bland medarbetarna.
Arbetstiderna är vardagar 09:00 till 17:00.
Om dig
Vi söker dig som har en avklarad gymnasieutbildning och erfarenhet av att jobba inom servicebranschen. För att lyckas i tjänsten har du arbetat mycket med kundbemötande och trivs med att arbeta med dator och telefon.
Det är ett krav att du har körkort och goda kunskaper i både svenska och engelska. Det är meriterande om du kan flera språk och har erfarenhet av serviceyrken.
Vidare ser vi att du som person är flexibel och trivs med att ha en stor variation av arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten:
Körkort B
Goda kunskaper i engelska och svenska
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten via e-post till ansokan@apartdirect.com