OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi dig som är dansktalande eller norsktalande som vill bli en del av vårt härliga och duktiga nordiska kundserviceteam.Vi erbjuder dig som är dansk eller norsktalande både flyttbidrag och hemresebidrag. Vi kan erbjuda dig ett omväxlande och spännande arbete i ett härligt team som fokuserar på att effektivt lösa kundens problem.Du får möjlighet att testa alla nya produkter innan de kommer ut på marknaden.Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid (NÄSTA UTBILDNINGSSTART 12 MARS) men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig support.Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden.Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden.Support ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Vi söker dig som -talar norska, danska eller finska flytande -gillar att ge service och hjälpa andra människor -har god inlevelse-, problemlösningsförmåga -är effektiv samt är kommunikativ -har goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman