OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårat härliga och duktiga nordiska kundserviceteam för Apple! Har Du kunskaper inom operativ system, MS office, tangetbordvana, erfarenhet av Internetanvändning?Då kan vi erbjuda dig ett omväxlande och spännande arbete i ett härligt team som fokuserar på att effektivt lösa kundens problem inom data/IT.Du kommer att få en gedigen utbildning under en månads tid (NÄSTA UTBILDNINGSSTART 30 JULI) men även kontinuerligt för att ge dig de bästa förutsättningarna att ge förstaklassig support. Apple är ett företag som genom sin design och kvalitet tar en allt större andel av marknaden.Vi söker därför dig som vill arbeta med kundservice och det senaste inom data och Mp3.Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över Internet.Supporten vänder sig till Apple Computer s kunder i Norden.Support ges på Apples samtliga produkter såsom iBook, iPod mfl. Vi söker dig som: -har utmärkta kunskaper i det svenska språket -har god förståelse för mer än ett skandinaviskt språk -gillar att ge service och hjälpa andra människor -har god inlevelse-, problemlösningsförmåga -är effektiv samt är kommunikativ -har goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska Vi tror Du: -Har gymnasial utbildning gärna någon form av teknisk och/eller data- utbildning.Meriterande med eftergymnasial utbildning inom data/IT.-Tycker om att hjälpa andra inom data-och Internetanvändning Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice men det är inte något krav. Duvill arbeta deltid eller extra. Intresserad?Ta chansen och skicka in din ansökan redan idag! Arbetstid/Varaktighet Heltid Lön och andra förmåner Månadslön (individuell lönesättning)+ OB-tillägg Andra löneförmåner: Rikskupunger, träningsbidrag och tjänstepensionsavtal Arbetsgivare Teleperformance Nordic AB Box 6777
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman