Apple Kundservicemedarbetare

Apple Kundservicemedarbetare

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Sammanfattning
I din roll som Specialist bidrar du till att skapa passion och intresse för våra produkter genom att erbjuda kunderna rätt lösningar och sätta produkterna i deras händer. Du förstår att Apple Store strävar efter att ge besökarna en unik kundupplevelse. Du börjar med att ta reda på kundernas behov, för att sedan tillsammans med dina medarbetare presentera de produkter som matchar behoven. Varje dag har du chansen att omvandla någon av besökarna i butiken till en stamkund.


Viktiga kvalifikationer
Förmåga att erbjuda en fantastisk kundupplevelse i en väldigt aktiv miljö och att stimuleras av mötet med kunderna.
Stort teknikintresse, särskilt i fråga om Apples produkter, och förmåga att snabbt ta in ny kunskap om produkter och funktioner.
God kommunikationsförmåga – du pratar ledigt och avslappnat både med enskilda kunder och inför mindre grupper.

Beskrivning
Som Specialist har du fantastisk förmåga att upptäcka kundernas behov och hitta de bästa lösningarna. Du är inte bara den första personen kunderna möter i butiken – du är också den som vägleder dem, säljer produkter och tjänster och hjälper dem att komma igång med sina nya produkter. Du utför också andra uppgifter i butiken, som att underhålla visuellt marknadsföringsmaterial och hjälpa dina kollegor. Du är nyfiken, har koll på de senaste nyheterna om olika produkter och initiativ och är redo att omsätta dina kunskaper i praktiken i dina möten med kunderna. Din framgång mäts i dina prestationer, såväl enskilda som i samarbete med andra, samt utifrån butikens övergripande resultat. Du är stolt över att få vara Apples ansikte utåt och tycker om att hjälpa kunderna att utveckla långvariga relationer till Apple.


Ytterligare krav
Du brinner för Apple och vill gärna dela med dig av din passion till andra.
Du är redo att lära dig allt om och erbjuda Apples unika kundservice.
Du har stor social förmåga, är tillmötesgående, förstående och bra på att lyssna.
Du kan jobba med ett flexibelt schema. Dina arbetstider baseras på affärsbehoven.



Jobbtyp: Deltid
Arbeta på distans: Nej
Hos oss på Apple värdesätter vi jämställdhet, mångfald och inkludering och dessa värderingar är också kärnan i hur Apple främjar sin organisationsutveckling.
Ansökan: Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida; klicka på länken uppe till höger och klicka på “Sök”. Har du problem med att söka så skicka ett mejl på retailstaffingSE@apple.com
Övrigt: Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss kontakt med media-säljare, rekryteringssajter och liknande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apple Täby Täby
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2022
  • Ansök senast: 23 mars 2022

Postadress

Täby Centrum
Täby, 18334

Liknande jobb


Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

23 december 2024

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

Kundinformatör till Länstrafiken Region Kronoberg

23 december 2024

23 december 2024