OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Uppdraget för Apple innebär att vi ger support via telefon. Arbetet som teamledare innebär personalansvar för agenterna i Apple-uppdraget. Du kommer även att tillsammans med Senior Customer Service Coordinator att ha en mycket nära kontakt och dialog med vår uppdragsgivare/Apple. Du skall med andra ord säkerställa att Apple erhåller erforderlig information och är nöjda med ditt teams/vår prestation. Vi tror att du som söker är en drivande person som tycker om utmaningar och tar stort personligt ansvar med professionellt agerande. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av teamledarrollen samt goda kunskaper i Microsoft Officepaketet. Goda kunskaper inom Apples produkter, Mac OS X och Mac OS classic är ett krav. Du ska trivs med att arbeta både administrativt samt att coacha och utveckla medarbetare, har en posivit inställning och ett stort intresse för ny teknik. Vi ser gärna att Du kommer med nya tankar och ideer samt är med och driver både uppdraget och företaget framåt. Arbetet kräver att Du kan ställa krav och vara drivande, att du har en god förmåga att engagera och entusiasmera människor samt att Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål. Uppdraget ställer krav på mycket goda kunskaper i engelska. Det är fördel om du genomgått träning och arbetat som Tier1 alternativt Tier2 agent.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman