OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag. Vill du vara med att bygga upp Nordens första second line för ett av världens mest attraktiva varumärke, Apple? Nu söker vi dig som idag arbetar eller har arbetat på Tier1 under de senaste 6 månaderna och som vill vidareutveckla dina kunskaper inom Apple support. Genom att backa upp Tier1, återförsäljare samt privatkunder via telefon, söker vi dig med hög service känsla och ett stort engagemang. Det är viktigt att du har en hög ansvarskänsla och ett sinne för komplexa problem. Naturligtvis har du ett språköra då du kommer att supporta för hela Skandinavien. Du bör ha arbetat med Tier1 i minst 5-6 månader då Tier2 kräver stor kunskap om första linjens support. Då tjänsten kräver att du bland annat har en stor kunskap om Appels operativsystem inleds utbildningen med ett stort test. Du får chans att studera till testet under 3 veckors tid på egen tid. Hela utbildningen pågår i 5 dagar. Utbildningen startar den 11 augusti och ni går ut live den 18 augusti. Start för utbildningen är 2008-08-11 kl: 8.00-17-00 i 5 dagar. Sista ansökningsdag 11 juli
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman