Application Coordinator med erfarenhet av Application Management och Win...

Application Coordinator med erfarenhet av Application Management och Win...

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 4 månader
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Kunden söker nu en Application Coordinator till sitt team. Teamet hos kunden står inför en utrullning av ny arbetsplatshårdvara på en ny Windows klientplattform baserad på Intune (PC Replcement-projektet). En av utmaningarna består i att fånga upp behovet av applikationer som ska användas inom kunden, få dessa att fungera på den nya plattformen samt att göra dom beställningsbara.

Eftersom det är en ny plattform som implementeras så kommer även stöttning och support till slutanvändare samt även dokumentation och kompetensöverföring till andra delar av organisationen vara en del av vardagen.

Arbetsuppgifter:

- Arbeta för att slutanvändarna får en positiv upplevelse av övergången till den nya plattformen.
- Informera intressenter och slutanvändare om hur kundens processer avseende applikationer ser ut.
- Tillse att alla applikationer som kan blir paketerade och beställningsbara för den nya plattformen.
- Bistå med tekniskt stöd till applikationsägare och slutanvändare där det behövs.


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Erfarenhet av Application Management och Windows klientplattformar.
- Strukturerad och organiserad.
- Tydlig i både tal och skrift.
- Kommunikativ, öppen och god samarbetsförmåga.
- Flytande svenska och engelska.


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Erfarenhet av Applikationspaketering.
- Erfarenhet av agilt arbete


______________________

Hur du kommer vidare

- Sök uppdraget genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.


På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.

Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 augusti 2022
  • Ansök senast: 16 augusti 2022

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


Tech Lead – Stockholm

Tech Lead – Stockholm

27 november 2024

26 november 2024