Application Specialist Hogia till Accountor!

Application Specialist Hogia till Accountor!

Arbetsbeskrivning

Bli en del av Accountor som är i ständig utveckling och har kul på vägen! Var med och bidra som Application Specialist för Hogia

Vi på Accountor vill ligga i framkant när det gäller användning av teknik för att stödja våra affärsprocesser och skapa goda kundupplevelser. Nu söker vi dig, som har erfarenhet och teknisk tyngd inom affärssystemet Hogia samt förstår vikten av att ge service och support av hög kvalitet. Vi befinner oss just nu i ett spännande skede i vår digitaliseringsresa. Hos oss kommer du att kunna göra skillnad på riktigt för dina kollegor genom din roll som Application Specialist!

Vi erbjuder dig

• En roll där du har stor möjlighet att påverka riktningen framåt och få utrymme för personlig utveckling
• En plats på ett företag som har förändrat bokförings- och lönemarknaden i Sverige i grunden genom att maximera användningen av digital teknik
• En arbetsplats som präglas av öppenhet och där vi gärna delar med oss av kunskaper och erfarenheter

Det här gör du hos oss

I din roll som Application Specialist är du tekniskt ansvarig för vårt affärssystem Hogia. I dina dagliga arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• Vara delaktig i installation, felsökning och uppgradering
• Identifiera åtgärder och behov kring systemet vid nya kunduppdrag eller integrering av förvärv
• Arbeta med data kopplat till systemet, till exempel plocka ut och förändra data via SQL
• Vara daglig support till användarna och göra utredningar på problem som uppstår i systemet
• Ha kontakt med externa leverantörer vid behov

Ditt team och arbetsplats

På vår arbetsplats finns en stor gemenskap som kantas av en familjär kultur där alla hjälper varandra och är måna om att utvecklas tillsammans. Du kommer att tillhöra IT-avdelningen och ingå i ett team om 7 medarbetare fördelade på kontor i Stockholm, Göteborg och Västervik. Vi är en hybrid arbetsplats där det finns möjlighet för dig att både arbeta hemma och på kontoret.

Mer om dig

För att komma till din rätt i rollen så tror vi att du har en bred IT kompetens som är inhämtad från erfarenhet i en likande roll. Du är van att arbeta med Hogias plattformar och du har erfarenhet av uppgraderingar, installationer och planering av system. Du har kunskap i SQL och är intresserad av hantering av data. Det är meriterande med kunskaper inom redovisning, lön eller andra ekonomifunktioner.

Som person är du nyfiken och intresserad av att utvecklas och lära dig nytt. Du tar egna initiativ och bidrar gärna till diskussioner där du delar med dig av dina tankar och idéer. Du motiveras av att nå mål tillsammans med andra. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 april 2023
  • Ansök senast: 4 maj 2023

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

18 november 2024