OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att optimera användarupplevelser i digitala lösningar? Har du erfarenhet av att arbeta i plattformen Benify? Då har vi ditt nästa uppdrag!
Om tjänsten
Vi på Perido söker en Application Specialist till vår kund. Företaget är en världsledande leverantör av transportlösningar och tillsammans med partners och kunder driver de omställningen till ett hållbart transportsystem. Tjänsten är placerad på vår kunds stora huvudkontor i Södertälje där teamet i dagsläget jobbar enligt ett hybridupplägg med två dagar på plats på kontoret.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Application Specialist kommer du arbeta med att optimera konfigurationen av kundens förmånsportal och applikation. Syftet är att designa och konfigurera användarupplevelsen på ett sätt som hjälper kundens chefer och medarbetare och förenklar deras vardag. Du kommer huvudsakligen att arbeta i plattformen Benify, vilket är en portal för medarbetarförmåner, samt i systemet MXP, vilket är ett system för att hantera reseräkningar.
Dina egenskaper
Vi söker en person som har goda kunskaper gällande HR-system och kan hantera stora mängder data, men även gå in djupt i enskilda fall för att hitta root causes till datafel. Du är noggrann, detaljorienterad och anpassningsbar i en bransch där saker kan ändras snabbt. Givetvis är du även tekniskt orienterad och har gedigen kunskap om applikationer från ett businessperspektiv. Har du dessutom tidigare erfarenhet av systemet Benify, och av MXP är det optimalt.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Arbetat i C&B Admin, Payroll Admin eller i en HR Admin roll, alternativ HRIS
Erfarenhet av leverantörshantering
Du kan kommunicera obehindrat på svenska
Meriterande:
Har du dessutom erfarenhet av att jobbat på ett större företag med avancerade förmånssystem likt Benify är det en merit
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 6 månader med god chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Charlotte Crowley som kan nås på mejl charlotte.crowley@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34073 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.