OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Good Solutions hjälper fabriker att bli mer hållbara och lönsamma genom vår marknadsledande SaaS plattform – RS Production. Genom att kombinera den senaste industri 4.0 tekniken, metoderna från Lean Production med vår gemensamma kunskap hjälper vi fabriker att öka sin konkurrenskraft. Vi kallar det för Datadriven Produktion – en riktigt hållbar affärsmodell. Vi har storslagna mål och en riktigt stark tillväxt. Det gör att vi behöver fylla på med ännu fler engagerade kollegor som kan hjälpa oss att hjälpa fler fabriker.
RS Production hjälper fabriker att omvandla data från maskiner och människor till lönsamma och hållbara resultat som syns på sista raden. Vår mjukvara används av tusentals människor i hundratals fabriker jorden runt. Good Solutions, bolaget bakom RS Production, är ett svenskt bolag som grundades 2005.
Vi har storslagna mål och en riktigt stark tillväxt. Det gör att vi behöver fylla på med ännu fler engagerade kollegor som kan hjälpa oss att hjälpa fler fabriker.
Vi erbjuder
Good Solutions lösning innebär att du kommer få arbeta med SaaS lösningar samt vara med och driva digitaliseringen inom industrin. Good Solutions är ett entreprenörsbolag som drivs av grundarna, bolaget växer snabbt och är inne i en expansiv fas där vi växer och utvecklar nya produkter och tjänster. Du kommer få möjlighet att påverka bolagets utveckling och din roll är viktig för vår fortsatta tillväxt. Good Solutions är en arbetsplats med god arbetsmiljö, högt i tak och stort medarbetarinflytande.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Application Support Specialist hjälper du våra systemanvändare med problemlösning och säkerställer att vår plattform hos våra kunder fungerar. Detta kan även involvera andra IT policy-frågor såsom brandväggar, nätverk mm. Med varierande problemlösningar är ingen dag den andra lik. Du får möjlighet att bli del av ett team bestående av andra IT-entusiaster och tillsammans skapar vi en härlig arbetsmiljö där vi delar med oss av våra kunskaper. Supportteamet arbetar nära utvecklingsteamet och leverans för att snabbt felsöka och lösa problem.
Arbetsuppgifter
• Bli expert på vår plattform för att hjälpa våra kunder på bästa sätt
• Hantera ärenden löpande via vårt ärendehanteringssystem
• Ge support till våra kunder i allt från handhavandefrågor till konfigurationsfel och buggar
• Övervaka vår Azure-baserade molntjänst
• Felsöka och identifiera problem relaterat till hårdvara, nätverk, brandväggar och annat som kunderna själva kan åtgärda
• Samarbete med utveckling och leverans i mer komplexa frågor gällande vår plattform. Vi har dagligen möten tillsammans för att gå igenom ärenden och möta våra kunders förväntningar på bästa sätt
Erfarenhet och egenskaper
För att bli framgångsrik och trivas i rollen söker vi dig som har ett stort IT intresse med erfarenhet från en liknande roll, det är meriterande med erfarenhet från producerande.
Som person är du social och hjälpsam och eftersträvar att ge bästa möjliga service. Som problemlösare motiveras du av att hjälpa kunder lösa kluriga problem och utmaningar.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet från:
• Arbete inom IT support eller motsvarande
• Arbete inom IT för tillverkande industri eller motsvarande
• Erfarenhet från Windowsmiljön, Azure plattformen, VPN uppkopplingar samt Team Viewer
• Att obehindrat förstå, skriva och kommunicera i både tal och skrift på svenska såväl som engelska
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med rekryterings- & search företaget Spritter, ansök med CV och personligt brev på www.spritter.se. För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta rekryteringskonsult Gabriella Christiansen på 070-090 59 58 eller gabriella@spritter.se. Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan så snart som möjligt.
Vi ser fram emot din ansökan!