Application Support Tekniker

Arbetsbeskrivning

Om Netgiro Netgiro är en ledande europeisk leverantör av internationella betalningslösningar för näthandel.Vi är välpositionerade i marknaden med tio år i branschen.Vi förstår våra kunders affärer, har lösningarna, vet hur vi vill utvecklas och har resurserna för att gå vidare.Affären har vuxit och växer.Vi är ett lönsamt företag med 9 gånger fler transaktioner än för 36 månader sedan.Arbetet Du kommer tillsammans med teamet arbeta med problemlösning, drift och underhåll kring Netgiros applikationsplattform.Tjänsten kommer att innebära fokusering kring våra applikationer samt dess integration med underliggande databaser.Du kommer befinna dig mitt i kärnverksamneten och är en del i företagets nav.Vi kan erbjuda dig ett stimulerande arbete i en komplex teknisk miljö med internationella kontakter.Här har du alla chanser att utvecklas långt inom tekniken.Inom Application support är det mycket som händer, allt som händer i företaget berör i någon del denna avdelning.Du trivs med att vara i kontakt med de flesta inom verksamheten.Kompetens profil Förmodligen är du i början av din karriär och ditt hjärta bultar hårt för teknik.Kanske har du relativt nyligen avslutat din IT-inriktade utbildning.Du har god kunskap inom Linux miljöer, databaser (gärna DB2) och datakommunikation.Har du erfarenhet av arbete i teknisk supporroll, analys/felsökning i transaktionsintensiva applikationer är det meriterande. Märk din ansökan "AppSupp"

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Netgiro Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 mars 2008
  • Ansök senast: 24 april 2008

Liknande jobb


Tekniker nätverk

14 februari 2010

Servicetekniker

24 augusti 2010