Applikations Support / Application Support

Arbetsbeskrivning

Experis IT söker nu en driven person som vill jobba som applikations support. I din roll kommer du att arbeta med användarsupport, bug fix och utveckling av applikationen. Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher.

Vem är du?
För att passa för detta uppdrag behöver du vara en analytisk problemlösare med en service inriktad attityd. Du bör vara driven och självgående i din roll och som person tycker du om att ta dig an nya utmaningar. Du bör ha erfarenhet eller kunskaper i någon eller några av följande system; Java/JBOSS baserade applikationer, Oracle 10/11, SQL och Unix/Linux.

Du kommer vara en del av en stöd funktion hos vår kund vars primära uppdrag är att hantera organisationens globala applikation och incidenter samt förfrågningar kring applikationen. Supportlaget följer en väl definierad process för att säkerställa kvalitet och leverans enligt SLA och kostnad i linje med olika kravställningar. Applikations Support teknikerna utför 2nd line support och ansvarar för att tillhandahålla supporttjänster till organisationen kunder och användare enligt Service Level Agreement. Detta innebär en del kommunikation med olika globala avdelningar samt externa kunder, leverantörer och partners.

För att vara aktuell för detta uppdrag är det viktigt att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i såval tal som skrift.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Du får ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi har oftast längre uppdrag där du får möjlighet att visa framfötterna och växa in i din roll.

Kontaktperson
Ansökan sker genom att du registrerar dig på www.experis.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Eventuella frågor besvaras av konsultchef Sabine Törn, 031-708 67 54 eller kandidatansvarig Denice Rask, 031-708 67 75. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jovanka Praizovic
+46 8 508 954 45
Elin Hedberg
08-508 954 39
Susanne Bostam-Edin
08-508 954 63
Ann-Catrine Snis
08-50895453
Jan Falck
08-50895444
Annica Karlsen

Peter Westberg

Johanna Di Sivo
+46 8 508 954 34
Liselotte Sundberg
+46317086785
Camilla Edbom
018-18 59 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis IT
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 9 september 2016

Besöksadress

Norra Kungsgatan 3
None

Postadress

BOX 1125
Stockholm, 11181

Liknande jobb


9 april 2024

8 april 2024