OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett jobb som bjuder på variationsrika arbetsdagar och som dessutom kontinuerligt utmanar dina kunskaper? Motiveras du av att nå resultat tillsammans med ditt team och av att lösa komplexa problem? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi vår kund en applikationsexpert som gillar databaser & SQL till sin verksamhet i Skövde. Välkommen med din ansökan!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som applikationsexpert kommer ingå i ett team som ansvarar för att hantera implementeringen av applikationerna för sex olika siter i världen. Dina arbetsuppgifter kommer innebära implementering, uppgraderingar, tester med mera. Beroende på din erfarenhetsgrad kommer du få stöttning i form av mentorskap och även av 19 andra erfarna kollegor. Uppdragen som du tilldelas har varierande omfattning och komplexitet vilket innebär en stimulerande arbetsmiljö.
Om Företaget
Företaget är en ledande aktör inom sitt område och är ett globalt erkänt varumärke. Man genomgår just nu en enorm satsning på att expandera sin produktionskapacitet och detta är ett gyllene tillfälle att ta sig in på ett redan enormt bolag, med en ljus framtid. Man har en företagskultur där man lägger fokus på människan, där man värnar om sina kollegor.
Din profil
För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du kan behålla lugnet i och med att ditt arbete berör produktionskritiska delar. Du är social och kan kommunicera både på svenska och engelska. Ditt genuina intresse för teknik gör att du hittar smarta lösningar och är nyfiken.
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom systemteknik, datavetenskap eller liknande område. Alternativt motsvarande yrkeserfarenhet inom området.
Det är meriterande om du har erfarenhet av SQL och Databaser och genuint intresse för teknik och applikationer.
Låter detta intressant?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Ida Kindbom via e-post: ida.kindbom@framtiden.com eller telefonnummer: 0722027812.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, videointervju, intervju på plats och slutligen referenstagning.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Framtiden AB
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående
Arbetstider: Kontorstid 7-16 med hybrid arbetsplats
Ort: Skövde
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996