OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
På uppdrag åt kund inom IT-branschen söker vi dig som har blandad erfarenhet av HR, lönesystem och IT. Du kommer att arbeta ute hos kund med kravspecifikationer och att ta reda på kundens behov. Vår kunds produkt är inom lönesystem och HR. Du arbetar aktivt med kundnärvaro, service och att förstå kundens signaler.
Din profil
Som sökande ser vi helst att du har en blandad bakgrund inom lönesystem/ekonomi och IT-funktioner. Meriterande är goda kunskaper i ekonomisystem och till viss del enklare programmering. Som person är du öppen, social och väldigt serviceinriktad. Du gillar kundkontakt och har lätt för att skapa nya kontakter. Vidare tar du gärna kommandot i diskussioner och drivs av att få kunden nöjd.
Till största del kommer tjänsten att vara placerad i Växjö, men en hel del resor till Stockholm ingår.
Start: Enligt överenskommelse.
Arbetstid: Dagtid.
Välkommen med din ansökan redan idag, då urval och intervjuer sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111