Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av Dynamics 365 inom Supply Chain Management (SCM) och vill arbeta med långsiktiga, relationsbyggande projekt? Vi på Nexer Enterprise Applications söker en applikationskonsult inom Dynamics 365 SCM till vårt växande Förvaltning & Support-team. Är det du? Sök idag!
Hur ser rollen ut?
I din roll som applikationskonsult hjälper du våra kunder genom att lösa supportärenden, hantera nya releaser samt vidareutveckla deras system och processer. Du stöttar våra kunder med problem i deras flöden, processer arbetar med löpande support och ärendehantering. Vid behov kommer du även att vara delaktig i hanteringen av Change Requests och versionsuppgraderingar.
Vi erbjuder dig möjligheten att ta ett bredare ansvar mot våra kunder genom kontinuerliga dialoger, säkerställa en hög nivå av kundnöjdhet och leverans enligt deras förväntningar. Det finns även möjligheter att utvecklas mot en förvaltningsledarroll eller releaseansvarig. Utöver detta uppmuntrar vi dig att delta i vår vidareutveckling av interna erbjudanden och processer.
Tjänsten är hybrid och du har möjlighet att välja vilket av våra fina kontor du vill tillhöra.
Vad kan vi erbjuda dig?
En stimulerande arbetsmiljö med fokus på kompetensutveckling och där du erbjuds en möjlighet att ligga i framkant av teknikutvecklingen.
Ingå i ett omfattande team av experter där vi gemensamt strävar efter att stödja våra kunder att uppnå sina mål.
Kompetensutveckling via egna forum samt möjligheten att gå kurser via Nexer Academy.
Ett stöttande team och en organisation som genomsyras av en familjekänsla, mångfald och entreprenörsanda.
Möjlighet att delta i Corporate Social Responsibility, exempelvis genom Star for Life, Pink Programming eller Nexer Network Women.
En rolig arbetsplats där vi älskar att hitta på saker tillsammans. Vi har bland annat regelbundna spelkvällar, träningsutmaningar och årliga konferenser!
Hur är det att arbeta på Nexer EnterpriseApplications?
Vi är det lilla företaget i det stora, vår verksamhet präglas av en entreprenöriell anda och en stark vilja att leverera mervärde för våra kunder. Tillsammans arbetar vi för att ligga långt framme i teknikutvecklingen och skapa positiva resultat för både våra kunder och vår organisation.
Arbetsmiljön genomsyras av en kamratlig stämning och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Dynamics365 inom Sverige och internationellt. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och globalt eftersom det är där våra kunder finns.
Vi har en stark vilja att driva affärer och firar våra framgångar genom regelbundna events, resor och konferenser. Här kan du läsa mer om oss:https://nexergroup.com/careerhub/come-on-in-nexer-ea/
Vem är du? Vi söker dig som vill leverera lösningar som skapar värde för våra kunder. Du har ett proaktivt arbetssätt för att förbättra processer och tjänster. Du är en kommunikativ person som behärskar svenska och engelska flytande, samt värdesätter att arbeta i ett team präglat av mångfald och jämställdhet. Vi tror att du trivs i en roll där du bidrar till både din egen och andras framgång. Tidigare erfarenhet av Support/Förvaltning eller från implementationsprojekt är meriterande. Du har också:
Erfarenhet av Dynamics 365 (Dynamics AX)
Kunskap inom produktion, masterplanning, försäljning och inköp
Erfarenhet av elektroniska rapporter
Det finns även möjligheter för dig att delta i vidareutvecklingen av våra erbjudanden och processer för att driva ännu bättre resultat för våra kunder och team.
Vår kultur
Vår vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt.
Dessutom har vi roligt på jobbet!
Ansökan
Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Claudia Henrichsén på claudia.henrichsen@nexergroup.com. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!