Applikationskonsult D365 till vårt förvaltningsteam

Applikationskonsult D365 till vårt förvaltningsteam

Arbetsbeskrivning

Har du kunskap inom Dynamics 365 SCM eller Finance och arbetat med förvaltning och support? Då vill vi att DU ska bli en del av vår familj och hjälpa våra kunder att bli framgångsrika!  
Nexer Enterprise Applications support och förvaltningsorganisation söker nu en applikationskonsult med erfarenhet inom Dynamics 365 eller AX2012. Sök idag!   

 

Hur ser rollen ut?  

Som applikationskonsult hjälper du våra kunder genom att lösa supportärenden, hjälpa till med nya releaser och vidareutveckla deras system och processer. Du är ett stöd till våra kunder gällande problem i deras flöden och processer samt jobbar med löpande support och ärendehantering. I förekommande fall kommer du även vara delaktig i hantering av change requests och versionsuppgraderingar.  

Vi erbjuder möjligheten att ta ett bredare ansvar mot våra kunder genom kontinuerliga dialoger tillsammans med kund, säkerställer att nivån på nöjdhet och leverans enligt deras förväntan och det finns även möjligheter att utvecklas mot en förvaltningsledarroll, releaseansvarig. Utöver detta främjar vi att delta i vår vidareutveckling av våra interna erbjudanden och processer.  

Placeringen av tjänsten kan vara på ett flertal orter. 

Hur är det att arbeta på Nexer Enterprise Applications? 
Nexer är ett globalt techbolag med rötter i svensk entreprenörsanda och innovationskraft. Vårt stora samhällsengagemang i Star for Life, Mitt Liv och Pink Programming ger även dig som medarbetare möjlighet att göra verklig skillnad. 

På Nexer Enterprise Applications kommer du att arbeta på ett företag som driver sin egen agenda men samtidigt har stöd från övriga delar av Nexer. På Nexer Enterprise Applications har vi en familjär kultur med en bra sammanhållning i teamen. Arbetsmiljön präglas av en kamratlig stämning, högt i tak och ett nära ledarskap. Vi är ett välbekant namn när det gäller Dynamics och Microsoft 365 inom Sverige och över hela världen. Du får möjlighet att arbeta inom Sverige och även globalt eftersom det är där våra kunder finns. Vi hjälper våra kunder och gör dem framgångsrika. 

Nexer Enterprise Applications består av mer än 450 experter, varav cirka 100 medarbetare i Sverige och 350 medarbetare i Storbritannien, Indien, Brasilien, Colombia, Portugal och USA. 

Här kan du läsa mer om oss: https://nexergroup.com/about-us/our-business-areas/ba-enterprise-applications/  

Vem är du? 

Vi tror du är en AX2012/D365 konsult idag med erfarenhet av support/förvaltning eller från implementationsprojekt. Alternativt är du på ”kundsidan” idag där du har en roll som Superuser eller liknande. 

Vi tror att du är en person som har driv och engagemang samt viljan att utvecklas. Tillsammans ska vi göra våra kunder framgångsrika med Dynamics 365 och bli det bästa Dynamics-företaget. Vi söker dig som vill vara en del av vårt supportteam för Dynamics 365 och som vill fortsätta utvecklas med Microsoft Dynamics 365. 

Vi tror att du har arbetat med Dynamics AX och Dynamics 365 och har även god kommunikativ förmåga på svenska och engelska i tal och skrift. 

Framför allt så tror vi att du gillar att arbeta i ett härligt team tillsammans med kompetenta kollegor. Vi ser fram emot att få arbeta med dig! 

Vår kultur 

Vår vision är Promising future – det är viktigt för oss att göra skillnad och bidra till en bättre framtid. Vi har ett engagemang för våra kunder och en uppriktig omtanke om varandra. Vi omfamnar mångfald och tror att människor med olika bakgrunder och erfarenheter gör vårt arbete och vårt företag bättre. Vi värdesätter innovation och viljan att utvecklas och ta nästa steg – framåt och uppåt.  

Dessutom har vi roligt på jobbet! Vi har en anda av entreprenörskap och en genuin vilja att driva affärer- och vi firar våra framgångar. Därför har vi regelbundna events, resor, team aktiviteter och konferenser inom både affärsområdet och övriga Nexer group.  

Ansökan 

Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan nedan. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, men har du frågor om tjänsten eller Nexer får du gärna höra av dig till Ulrika Nord på Ulrika.nord@nexergroup.com. Vi hanterar ansökningarna löpande, så vänta inte med att söka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nexer AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2023
  • Ansök senast: 30 augusti 2023

Postadress

Lindholmspiren 9
GÖTEBORG, 41756

Liknande jobb


22 november 2024

Teknisk projektledare/Produktägare

Teknisk projektledare/Produktägare

22 november 2024