OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren entusiast när det kommer till Salesforce? Drivs du av att förstå kunders behov och omsätta dem till praktiska och innovativa lösningar? Då har vi en spännande roll för dig i vårt dedikerade projektteam.
Din vardag som Applikationskonsult
Som Applikationskonsult hos Releye kommer du att ha en central roll i att hjälpa våra kunder att nå den fulla potentialen av Salesforce. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med andra specialister för att analysera kundernas affärsprocesser och behov. Du kommer även att designa och konfigurera Salesforce plattformen. Dina andra ansvarsområden innebär också att:
- Vara en del av att implementera och integrera Salesforce Core.
- Hålla demos och utbilda våra kunder i deras system eller lösning
- Hålla dig uppdaterad om de senaste CRM-trenderna, bästa praxis och releaser inom Salesforce
- Identifiera möjligheter som förbättrar kundernas processer och anpassade lösningar
Genom att ta dig an dessa utmaningar kommer du att vara med att forma ledande CRM-lösningar som bidrar till våra kunders framgång.
Vi tror att du har följande skills och erfarenheter
Vi tror att du är en analytisk problemlösare som har några års erfarenhet av en liknande roll. Din förståelse för Salesforce Core funktionalitet och konfiguration kommer att vara avgörande för att skapa skräddarsydda och effektiva lösningar för våra kunder. Vi tror dessutom att du har:
- Erfarenhet av CRM-integrationer, affärsprocessautomation och datamodellering
- Stark kommunikations- och samarbetsförmåga, med förmågan att effektivt kommunicera tekniska begrepp till icke-tekniska intressenter
- Förmåga att ta initiativ och arbeta såväl självständigt som i team
- Relaterad utbildning eller motsvarande erfarenhet
- Meriterande om du har utmärkta verbala och skriftliga kommunikationsfärdigheter i svenska (eller en vilja att lära dig språket).
Om Releye
Releye är ett innovativt, strategi- och IT-konsultbolag som är experter inom CRM. Vi arbetar i team med plattformarna Microsoft Dynamics 365 och Salesforce med fokus på kundnära processer inom sälj, kundservice och marknad. Vår styrka är att vi skapar kreativa och pålitliga CRM-lösningar som har en stark förankring i våra kunders verksamhetsfrågor.